Beschrijving
Opdracht informatie
Startdatum |
1-12-2014 |
Einddatum |
30-4-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
3 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
Extra klussen ivm transities.
Voor deze opdracht zijn alle soorten contractvormen gewenst |
Taken en resultaten
-Behandelt bezwaar- en (hoger)beroepsprocedures en vertegenwoordigt de gemeente hierin.
-Behandelt bezwaar- en (hoger)beroepsprocedures met betrekking tot evenementen en vertegenwoordigt de gemeente hierin.
-Adviseert de afdeling over juridische aspecten en draagt bij aan de juridische kwaliteit.
-Verricht daartoe aangewezen specifieke werkzaamheden o.g.v. de door de afdeling uit te voeren wet- en regelgeving.
-Volgt ontwikkelingen op het gebied van relevante wet - en regelgeving.
-Onderhoudt de mandaatregeling ten behoeve van de afdeling.
-Verzorgt individuele en groepsgewijze instructie en voorlichting aan medewerkers en intermediairs over de juridische uitvoering binnen het vakgebied.
-Leidt of neemt deel aan projectgroepen
-Bemiddelt of adviseert bij juridische situaties tussen de klant en de gemeente.
-Behandelt klachten van cliënten van de afdeling.
-Bereidt besluiten voor in het kader van de afstemmingsverordening inzake agressie: hoort samen met de afdelingsmanager de cliënt, stelt een rapportage op en geeft advies in de vorm van een conceptbesluit.
-Verzorgt het secretariaat en de ambtelijke ondersteuning bij de Adviescommissie bezwaarschriften sociale zekerheid.
-Verricht overige voorkomende werkzaamheden.
-Participeert binnen het proces rampenbestrijding.
|