Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Meewerkend coördinator Servicepunt Publiekszaken, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-10-31 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 8-11-2014
Voltooiing opdracht: 1-3-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden

Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving

Gemeente zoekt voor een periode van 4 maanden een meewerkend coördinator Servicepunt Publiekszaken. In deze rol draag je zorg voor de dagelijkse aansturing van het servicepunt (front- en backoffice van de publieksbalies). Je bewaakt en verdeelt de werkvoorraad. Daarnaast functioneer je ook als allround medewerker Publiekszaken en verricht je werkzaamheden aan de publieksbalie.  
 
Kandidaatomschrijving
- Je beschikt aantoonbaar over minimaal HBO werk/denkniveau
- Je hebt aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring in het aansturen van een team en het coordineren van taken/werkzaamheden
-Je hebt aantoonbare kennis en ervaring van minimaal 5 jaar als allround medewerker Publiekszaken bij een gemeente. Kennis van en ervaring op het gebied van BRP, Burgerlijke stand, Burgerzaken zijn hierbij een must.
- Je hebt kennis van en ervaring met de basis van Vergunningverlening&handhaving en sociale zaken; genoeg om een allround front- en backoffice te kunnen draaien.
- Je hebt aantoonbare ervaring met de applicaties Key2Burgerzaken, GKAS en GBOS. Met deze systemen kun je direct aan de slag. Kennis van en ervaring met GKAS en het SIM meldsysteem is een pré.
- Je beschikt over de volgende competenties:
- Je bent proactief en hebt een flexibele instelling
- Je hebt een dienstverlenende instelling en beschikt daarbij over een gezonde dosis humor
- Je bent communicatief sterk en weet de vraag achter de vraag in korte tijd te achterhalen
- Je hebt een oplossingsgerichte instelling
- Je bent de zelfstandige schakel tussen het Managementteam Publiekszaken en de werkvloer.

Na evaluatie worden maximaal 5 kandidaten met de hoogste totaalscore op de gunningscriteria uitgenodigd voor een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op werk/opdrachtinhoudelijke aspecten, de match met de organisatie en de benodigde competenties. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken vindt gunning van de opdracht plaats.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdag 5 november 2014.

De geselecteerde dient voor aanvang met de werkzaamheden bij gemeente Lansingerland de integriteitsverklaring van de gemeente te ondertekenen.
 

 
Eisen

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring als allround medewerker Publiekszaken (backoffice en frontoffice) op het gebied van BRP, Burgerlijke stand en Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 8 jaar.
Referentie vereist


Beschikbaarheid
Kandidaat moet beschikbaar zijn van 8 november 2014 tot 1 maart 2015. De kandidaat is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag. Hierbij kan de kandidaat ook op dinsdagavond werken. Voor de zaterdag geldt dat alleen beschikbaar in de ochtend is vereist. In de genoemde inhuurperiode is het opnemen van vakantie mogelijk in overleg. De publieksbalies zijn gesloten van 25 december 2015 tot en met 2 januari 2015. De inhuurkracht zal in deze periode niet werken.


Systemen
Op CV aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in het werken met de appliciaties Key2Burgerzaken, GKAS en GBOS. Met deze systemen kun je direct aan de slag.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring in het aansturen van een team en het coördineren van taken/werkzaamheden opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Gevraagde documenten

-Kopie paspoort / ID-kaart

-VOG



Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 50 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:25 %

Systeem
Op CV aantoonbare werkervaring/kennis met SIM.
Weging: 5 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring in het aansturen van een team en het coördineren van taken/werkzaamheden.
-3 tot 5 jaar
-Meer dan 5 jaar
Weging:15 %


Systeem
Op CV aantoonbare werkervaring/kennis met het systeem Docudistri.
Weging:5 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht