Beschrijving
Startdatum |
1 januari 2015 |
Einddatum |
31 december 2015 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
|
Uren per week |
32 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
1 keer, 6 maanden |
De teamleider Projecteconomie maakt deel uit van het managementteam VAG, werkt collegiaal samen en geeft input aan de afdelingsmanager ten behoeve van de aansturing van programma’s en projecten. Hij beantwoordt door de politiek gestelde vragen en speelt in en attendeert op de actuele ontwikkelingen c.q. gewijzigde omstandigheden, onder meer door het gevraagd en ongevraagd geven van financieel economische en strategische adviezen.
Als MT-lid heb je daarnaast de volgende verantwoordelijkheden:
-mede opstellen van jaar(afdelings)plannen;
-beleidsmatige en operationele/strategische afstemming tussen projecteconomie, andere teams binnen VAG, andere delen van de gemeentelijke organisatie en met andere stakeholders
-bijdrage aan de begrotingsvoorbereiding;
-jaarlijkse en periodieke rapportages in het kader van de planning-en controlcyclus.
Tevens stuur je het team Projecteconomie hiërarchisch aan en ben je verantwoordelijk voor de professionele ontwikkeling van de medewerkers. Als teamleider ben je zelf actief betrokken bij complexe planontwikkelingen, je bewaakt de budgeten en draagt zorgt voor gegevens inzake planning & resultaat over het eigen team. De door het team te leveren producten die binnen jouw verantwoordelijkheid als teamleider vallen zijn:
-periodieke evaluatie en vernieuwing van werkwijze, informatievoorziening, systemen en procedures conform het verbetertraject dat is ingezet door gemeente;
-bijdrage aan een vernieuwingsgerichte en extern georiënteerde cultuur;
-gevraagd en ongevraagd operationele, adviezen over kwesties die vallen binnen de verantwoordelijkheid van de afdeling;
-zorgen voor de planning en de organisatie van het werk, bewaken van de voortgang en de kwaliteit van de werkzaamheden.
De planning
Datum publicatie |
4 november 2014 |
Sluiting vragen |
10 november 2014 |
Beantwoording vragen |
11 november 2014 |
Sluiting opdracht |
16 november 2014 |
Gesprekken |
31 december 2014 |
Terugkoppeling |
31 december 2014 |
Eisen
-Academisch werk- en denkniveau, met een afgeronde op het vakgebied gericht opleiding; bijvoorbeeld bouwkundig of financieel/economisch van aard, aangevuld met een vaktechnische opleiding of training.
-Relevante praktijkervaring (van minimaal 5 jaar) die is opgedaan in een publieke en private vastgoedomgeving en in een vergelijkbare rol.
Gunningscriteria
-Kennis van gemeente (betreft opdrachgever) en van de gemeentelijke organisatie.
|
20% |
-Kennis van de processtappen en kunnen omgaan met de verschillende belangen van de betrokken partijen in het gehele vastgoedontwikkelingsproces.
|
20% |
-Kennis van de vastgoedsystemen: GREX10 Grontmij, K2 erfpacht (Centric), BPMOne en Planon, van BBV en van de administratieve systemen Cognos en Decade.
|
20% |
-Ervaring met en het effectief kunnen werken met complexe processen met een hoog afbreukrisico.
|
20% |
-Aantoonbaar goed zicht hebben op lokale, regionale en nationale ontwikkelingen met betrekking tot vastgoedontwikkeling en grondexploitaties.
|
20% |
|