Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09127
 
Opdracht
Servicedesk medewerker, 40 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-11-10 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum 17-11-2014
Einddatum 31-3-2015
Optie tot verlenging Ja
40
Aantal posities 2
Aanvraag reden Project
Aanvraag reden opmerkingen 1e fte start op 17-11
2e fte start op 1-12

 

 
Als Medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor alle ICT gerelateerde problemen binnen de organisatie. Je staat de klant professioneel te woord en je draagt zorg voor een correcte en snelle registratie en afhandeling van incidenten, vragen en verzoeken. Je bent dan ook primair verantwoordelijk voor de positieve beeldvorming van de afdeling ICT.
 Je streeft naar een maximale rate van first time fix en je probeert zoveel mogelijk de problemen zelfstandig op te lossen. Wanneer dat nodig is schakel je een specialist in en/of draag je de melding over. Je blijft daarbij verantwoordelijk voor het end-to-end contact met de klant, zodanig dat deze het gevoel heeft dat er goed naar het probleem geluisterd wordt en dat ICT dit gaat oplossen. Je denkt mee in het verbeteren van werkprocessen binnen de Servicedesk en signaleert wensen, knelpunten en trends vanuit het perspectief van de klant. Je koppelt deze terug aan de Teamcoördinator.

Wat vragen wij?

-Ervaring in ICT (specifiek Servicedesk)

-Een klantgerichte instelling

-ITIL V3, Topdesk, Citrix, Windows XP, W7 en W8, AD

-Goede communicatieve en sociale vaardigheden.

Een grote mate van zelfstandigheid en je bent enthousiast, initiatiefrijk en flexibel.

 

Belangrijke competenties voor de persoon zijn:

- Basiskennis van I(C)T

- Omgaan met details/nauwkeurig

- Klantgericht

- Communicatief vaardig

- Probleemoplossend vermogen

- Aanpassingsvermogen

- Geduldig

De omgeving waarin de medewerker werkzaam is is vooral geënt op Citrix, AD, HP werkplekken (XP en W7) en een 30 tal van applicaties ten behoeve van de zorgsector.

ITIL vormt de basis van alle processen en gelden er KPI's en richtlijnen voor de beantwoording van de telefoon. De call registratie vindt plaats in Topdesk en ook binnen KPN Service Now.

Verdere inhoud van de functie is terug te vinden in de functiebeschrijving Servicedesk Medewerker

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 1 jaar werkervaring in soortgelijke functie (ICT Servicedesk) Niet ingeschakeld 8
Minimaal een afgeronde MBO opleiding gerelateerd aan de functie Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Kandidaat heeft de volgende systeemkennis: ITIL V3, Topdesk, Citrix, Windows XP, W7 en W8, AD Niet ingeschakeld 8
Er zijn twee startdata: De eerste medewerker start op 17 november 2014 De tweede medewerker start op 1 december 2014 Zorg ervoor dat de beschikbaarheid van de medewerker in het CV vermeld staat. Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht