Beschrijving
02-02-2015
Einddatum 31-03-2016
Ja, in overleg
36uur per week, verdeeld over 4 a 5 dagen
Opdracht omschrijving
De afdeling Strategie, Beleid en Bestuur (SBB) van de directie IV ontwikkelt de strategie en het beleid ten behoeve van de informatievoorziening.
Zij speelt een belangrijke rol in het formuleren en operationaliseren van de IV strategie en het bewaken van de IV doelstellingen voor de Nationale Politie.
De afdeling voert de regie over het architectuurproces en het ontwikkelen en (laten) vaststellen van principes en richtlijnen voor de informatie-, applicatie- en ICT-architecturen.
Zij identificeert en integreert relevante (internationale) trends en ontwikkelingen op het gebied van IV.
Bij de directie IV voor de afdeling SBB en voor de afdeling gegevens autoriteit zijn wij op zoek naar twee allround -(project)ondersteuners op medior niveau die naast de leidinggevende en het team van SSB/gegevens autoriteit ook het team van (project)ondersteuners komt versterken.
De gegevensautoriteit zorgt voor een stabiele en hoogwaardige gegevenshuishouding die het gehele politieproces ondersteunt, inclusief samenwerking met partners.
De Gegevensautoriteit stelt kaders en richtlijnen op die ervoor zorgen dat de politie (en haar partners) op het juiste moment over de juiste gegevens van voldoende kwaliteit beschikt.
Wij zoeken kandidaten die zich niet alleen bezig houden met algemene administratieve werkzaamheden, maar als een spin in het web fungeren.
Je kunt je staande houden in een dynamische - steeds wisselende - omgeving, kunt goed schakelen met verschillende lagen van de organisatie, bent assertief op een prettige manier en vind het werken op verschillende werkplekken geen probleem.
Werkzaamheden zullen over het algemeen op twee vaste weekdagen plaatsvinden in Den Haag en variabel daaraan zal er op de overige werkdagen gereisd moeten worden naar Utrecht en/of Odijk.
|
Als projectondersteuner draag je bij aan de vele ad hoc werkzaamheden waar de medewerkers van de Directie IV mee te maken hebben. Projectondersteuners moeten de afdelingen ontlasten door de administratie goed te organiseren en bij te houden. In deze rol maak je deel uit van een team projectondersteuners. Je kunt ingezet worden op uiteenlopende onderwerpen en thema’s. |
Verantwoordelijk voor het goed opzetten en onderhouden van de (project-)administratie. |
De kandidaat zorgt onder andere voor:
-het samenstellen en overzicht bewaken in de activiteiten van het team;
-het signaleren van de deadlines;
-agendabeheer van hoofd van de afdeling;
-het vastleggen van (externe) verzoeken en signaleren op de voortgang;
-het vormen van dossiers;
-het rapporteren over resultaten en de voortgang van het jaarplan;
-het organiseren van team - en projectbijeenkomsten;
-het verzorgen van presentaties in Powerpoint;
-het verzorgen van de externe communicatie;
-het bijhouden van opleidingen en opleidingsplan;
-overige ondersteunende werkzaamheden.
-Minimaal een afgeronde erkende MBO4 opleiding is een wens;
-Een Prince2 foundation certificaat is een wens.
|
-Minimaal 4 jaar aantoonbare kennis en opgedane werkervaring als medior projectondersteuner in vergelijkbare politiek-bestuurlijke (overheid)organisaties in de afgelopen 7 jaar is een eis;
-Minimaal 4 jaar aantoonbare kennis en opgedane werkervaring als medior (project)ondersteuner met MS Office (Word, Excel, Outlook, Project, Powerpoint) in de afgelopen 5 jaar is een eis;
-Kennis van en ervaring met digitale administratie is een wens;
-Het organiseren van bijeenkomsten (groot/klein) is een wens;
-Ervaring met Principal Toolbox is een pré.
|
Kerncompetenties:
-Teamspeler;
-Helikopterview;
-Gezond nieuwsgierig:
-Hands-on-type;
-Organisatievermogen.
Naar bovenstaande kerncompetenties wordt verwezen op het template voor het invullen van de referentie.
Overige competenties:
-Verbindend;
-Luis in de pels;
-Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
-Klantgerichtheid;
-Kwaliteitsgerichtheid;
-Flexibel gedrag;
-Samenwerken.
|
Planning / Afspraken |
De intakegesprekken zullen plaatsvinden in week 49/50. Nadere data en tijdstippen zullen op een later moment worden bekend gemaakt.
01-12-2014
Toelichting gunning
Sorteer op prijs / kwaliteit verhoudingoudelijke CV eisen
20 % Minimaal 1 jaar aaneengesloten (32 tot 40 uur) aantoonbare werkervaring als (project)ondersteuner in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat. Score verdeling: Bij van 0 tot 1 jaar: 0/5 Bij van 1 tot 2: 3/5 Bij 2 maal periode van 1 jaar of meer: 4/5 Bij 2 jaar of meer: 5/5
20 % Kennis van en ervaring met digitale administratie is een wens. De ervaring mag niet ouder zijn dan 3 jaar. Geef hiervan een voorbeeld in 100 woorden.
20 % Aantoonbare opgedane werkervaring als ondersteuner met het organiseren van bijeenkomsten. Deze ervaring mag niet ouder zijn dan 3 jaar. Beschrijf kort (max 200 woorden) wat jouw werkzaamheden voor het organiseren waren/zijn en hoe frequent dit voorkomt/voorkwam.
10 % Minimaal een afgeronde erkende MBO4 opleiding of hoger is een wens. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd.
10 % Een Prince2 foundation certificaat is een wens. Er dient een duidelijk leesbaar kopie van het diploma te worden bijgevoegd.
10 % Aantoonbare werkervaring binnen de politieorganisatie. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
10 % Ervaring met Principal Toolbox is een wens. Dit dient duidelijk herkenbaar te zijn in het CV van de kandidaat.
Planning
17-11-2014 00:00
18-11-2014 16:00
19-11-2014 23:59
21-11-2014 16:00
24-11-2014 00:00
12-12-2014 23:59
|