Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ01988
 
Opdracht
Casemanager werk en inkomen (Klantmanager)
 
Sluitingsdatum
2012-11-29 11:46
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

De afdeling: Maatschappelijke Aangelegenheden is een van de zes afdelingen van de gemeente en bestaat uit welzijn, zorg, sport, cultuur, onderwijs en sociale zaken. Sociale zaken is een zelfstandig werkend cluster, binnen de afdeling Maatschappelijke Aangelegenheden. Met 17 medewerkers wordt gewerkt aan alle taken op het gebied van sociale zaken, waarbij een grote mate van zelfstandigheid en collegialiteit aanwezig is.

De baan:
Als Casemanager bevorder je via klantmanagement, uitstroom en sociale activering en draag je zorg voor de rechtmatige verstrekking van uitkeringen.
Je bent verantwoordelijk voor je klantenbestand en de trajecten van intake tot uitstroom op het terrein van de WWB, IOAW, IOAZ, Bbz, bijzondere bijstand en schuldhulpverlening.
Je stimuleert de klant en zoekt op creatieve wijze naar kansen voor toeleiding naar de arbeidsmarkt en zorgmogelijkheden. O
ok werk je aan het voorkomen en aanpakken van fraude en aan verhaal en terugvordering.

Wat wij verwachten:
je bent een ervaren Casemanager met HBO werk- en denkniveau.
Je werkt klantgericht, hebt een zakelijke instelling en weet van aanpakken.
Je bent communicatief vaardig, daadkrachtig, accuraat, oplossingsgericht en kunt goed samenwerken.
Ervaring met GWS4all is een voorwaarde.

Werkdagen zijn in onderling overleg.

Aanvraag gunningscriteria Knock-outBelang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag)3 - competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) 3
- referentie 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag)4

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht