Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ09519
 
Opdracht
allround bestuurssecretaresse, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-17 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving

Opdracht informatie

Startdatum

5-1-2015

Einddatum

31-12-2015

Optie tot verlenging

1 * 9 maanden

24

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Vacatureruimte / vervanging



Wat zijn je taken?

-In je rol als secretaresse ben je het eerste aanspreekpunt voor alle interne en externe relaties, weet je vragen en informatie in de juiste kanalen uit te zetten en bewaak je de follow-up.

-Het bijhouden, selecteren en afhandelen van de mail en de post.

-Het plannen, organiseren en prioriteren van afspraken van bestuur en management.

-Naast deze reguliere taken vragen wij van je om samen met het team een algemene kwaliteitsstandaard te ontwikkelen en een bijdrage te leveren in het stroomlijnen van de processen.

 

Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?

-De kandidaat beschikt over empathisch vermogen

-is proactief (denkt steeds een stap vooruit)

-is stressbestendig

-Kan goed samenwerken (Deelt informatie en ervaring met anderen. Staat open voor meningen en ervaringen van anderen)

-Is integer: Gedraagt zich in zijn/haar functie in overeenstemming met de regels en normen die voor de functie uitoefening gelden. Gaat altijd correct om met vertrouwelijkheid voor zover die in de functie in het geding is.

- beschikt over een politieke antenne

-is sterk in het werken met digitale systemen

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal op CV aantoonbaar MBO+ werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde MBO niveau 4 opleiding, directiesecretaresse of management assistent Ingeschakeld  
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring als bestuurssecretaresse / directiesecretaresse binnen een overheidsinstellling, niet langer dan een 1 jaar geleden. Hierbij is ervaring binnen een gemeente een pré. Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Het cv dient voorzien te zijn van 2 referenties: naam referent, organisatie, telefoonnummer Ingeschakeld  
Op CV aantoonbare kennis en ervaring met het MS-office pakket (in ieder geval Word en outlook) Niet ingeschakeld 6
Het tarief voor deze opdracht is maximaal € 45.00 Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht