Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
005140
 
Opdracht
Assistent contractmanager / lead auditor, 24-40 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-01-07 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Beton- en waterbouw, Riolering grond- en wegenbouw
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
02-02-2015
30-06-2016
24
40
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving

De afdeling Uitvoering Werken van de provincie is ondermeer verantwoordelijk voor de realisatie van de nieuwbouw en reconstructieprojecten van de provincie op het gebied van wegeninfrastructuur. Dit varieert van reconstructies van kruisingen tot het ontwikkelen van nieuwe tracés. De provincie heeft circa 1200 kilometer weg in beheer en onderhoud.

De afdeling bestaat uit drie teams: Projectmanagement en Concessiebeheer (PMCB), Ontwerp en Realisatie Werken (ORW) en Aanbesteding, Bouwrechtelijke- en Grondzaken en Regiotaxi (ABGR). In totaal telt de afdeling momenteel circa 70 medewerkers. Een deel van de werkzaamheden wordt door uitbesteding gerealiseerd. ORW verzorgt de uitwerking en de uitvoering van de wegenbouwprojecten. De medewerkers van ORW maken ontwerpen, contracten (bestekken) en begeleiden de uitvoering van de wegenbouwprojecten.

De assistent contractmanager werkt voor de afdeling Uitvoering Werken team ORW, die gevestigd is in het gebouw Marktstate in Arnhem. Het merendeel van de werkzaamheden zal vanuit de projectlocaties in Culemborg en Zaltbommel worden verricht.


Functie omschrijving:

Algemeen:

-het adviseren van de contractmanager en de overige projectteamleden;

-het vervangen van de contractmanager indien nodig;

-het in algemene zin ondersteunen van de contactbegeleiders bij de uitoefening van hun taken;

-het in samenwerking met de projectondersteuning voeren van de contractadministratie;


Specifiek m.b.t. de rol van assistent contractmanager:

-het bijwonen en verslaglegging van diverse overleggen met de opdrachtnemer;

-het voeren van correspondentie met de opdrachtnemers en teamleden (o.a. via VISI);

-inplannen van overleggen en agendabeheer;

-in samenwerking met de overige teamleden zorg dragen / klankborden voor de contractstukken;

-het bewaken van de opleverdossiers;

-het beoordelen van verzoeken tot wijziging;

-mede opstellen van concept contractwijzigingen;

-mede beoordelen van aanbiedingen van de opdrachtnemers;

-het opstellen en toetsen van kleinere inkopen.



Specifiek m.b.t. de rol van lead auditor:

Ondersteunen bij:

-het opstellen van een auditplanning en inplannen audits;

-het uitvoeren van systeem- en procesaudits;

-het vastleggen en rapporteren van audit resultaten;

-het bewaken en volgen van verbeterpunten.


 

Overwerk

Het is mogelijk dat werkzaamheden moeten worden verricht buiten de reguliere werktijden. Deze zullen worden verrekend op basis van het geoffreerde uurtarief, verhoogd met de volgende percentages:

- Werkzaamheden op werkdagen tussen 07:30 uur - 18:00 uur: basisloon = 100%

- Werkzaamheden op werkdagen tussen 05:30 uur - 07:30 uur en 18:00 uur - 20:00 uur: basisloon + 25% = 125%

- Werkzaamheden op werkdagen tussen 20:00 uur en 05:30 uur en dienstvrije dagen (zaterdag/zondag en feestdagen): basisloon + 50% = 150%

Van overwerk is sprake als er werkzaamheden moeten worden verricht buiten de reguliere werktijd van 07.30 uur - 18.00 uur waarbij de overeengekomen uren in reguliere werktijd ook gewerkt zijn.



De assistent contractmanager moet beschikken over / door het detacheringsbureau worden voorzien van :

-lap-top met Windows en Office voorzien van mobiel internet;

-mobiele telefoon;

-veiligheidsschoenen;

-auto;

-digitale camera.


De kosten van deze voorzieningen worden geacht te zijn opgenomen in het uurtarief. Kosten voor zakelijke kilometers worden verrekend tegen een tarief van € 0,28 per km.

Provincie zal voorzien in een veiligheidsjas/-vest, voorzien van provinciaal logo.



Wij zoeken een assistent contractmanager die voldoet aan de volgende omschrijving:

-HBO werk- en denkniveau, verkregen door:

-Opleiding HBO Civiele Techniek met minimaal 5 jaar recente relevante ervaring in de wegenbouw, of

-Opleiding MBO Civiele Techniek met minimaal 10 jaar recente relevante ervaring in de wegenbouw;

-ervaring met UAV-GC en met het zelfstandig uitvoeren van systeem- en procesaudits;

-kennis en ervaring van contractbeheersing is een pré;

-hij/zij hanteert een flexibele aanpak van projecten. Onder andere door makkelijk te kunnen schakelen tussen werkzaamheden, de aanpak te veranderen als deze niet optimaal is, open te staan voor veranderingen en verbeteringen voorgesteld door anderen. De assistent contractmanager blijft hierbij stevig in zijn/haar schoenen staan;

-resultaatgerichtheid: hij/zij werkt projectmatig, plant zelfstandig het eigen werk, toetst activiteiten tussentijds op de bijdrage aan het eindresultaat en stuurt activiteiten indien nodig bij;

-de kandidaat beschikt over goede contactuele vaardigheden en weet zich mondeling en schriftelijk uitstekend uit te drukken;

-gericht op samenwerken, een pro-actieve instelling, accuraat en integer.


Tarief
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen

U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. 
 
De kandidaat beschikt tenminste over een HBO werk- en denk niveau op het gebied van Civiele Techniek, opgedaan door een combinatie van een afgeronde HBO opleiding Civiele Techniek met minimaal 5 jaar recente relevante ervaring in de wegenbouw, of een afgeronde MBO opleiding Civiele Techniek met minimaal 10 jaar recente relevante ervaring in de wegenbouw. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over relevante kennis van en recente ervaring met contractmanagement. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting twee opdrachten/projecten waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
 
De kandidaat heeft een opleiding UAV-gc gevolgd en beschikt aantoonbaar over ervaring met de uitvoering van UAV-gc contracten. Benoem de naam van de opleidingsinstantie, plaats en het jaar waarin de opleiding is gevolgd. Beschrijf concreet hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze eis te voldoen. Onderbouw dit met twee voorbeelden, waarbij uw rol, taken en verantwoordelijkheden zijn beschreven.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het zelfstandig uitvoeren van systeem- en procesaudits. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze eis te voldoen. Onderbouw dit met minimaal twee voorbeelden.



Inhoudelijke CV wensen
40 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met contractbeheersing en -systemen. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze wens te voldoen. Onderbouw dit met minimaal twee voorbeelden
30 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over uitstekende communicatieve vaardigheden. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde competentie in deze wens te voldoen. Graag onderbouwen met minimaal twee voorbeelden, met vermelding van omstandigheden en situatie.
20 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over een resultaatgerichte en zelfstandige houding. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde competenties in deze wens te voldoen. Graag onderbouwen met minimaal twee voorbeelden, met vermelding van de omstandigheden en situatie.
10 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over een pro-actieve en klantgerichte instelling. Geef een toelichting (beschrijving) hoe u denkt aan de gevraagde competenties in deze wens te voldoen. Graag onderbouwen met minimaal twee voorbeelden, met vermelding van de omstandigheden en situatie.



Planning
11-12-2014 00:00
17-12-2014 23:59
18-12-2014 23:59
07-01-2015 23:59
08-01-2015 00:00
30-01-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht