Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Interim Coordinator team Vergunningen & Handhaving, 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-17 16:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-1-2015
Voltooiing opdracht: 30-6-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €80 per uur
Vakgebied: Management
Uren: 24 per week
Aantal FTE: 0,6667
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
- Je geeft functioneel leiding aan het team Vergunningverlening & Handhaving. Daarbij maak je afspraken over de resultaten en stuurt daarop.
- Je draagt zorg voor de integrale afstemming van de werkzaamheden met andere teams binnen de gemeentelijke organisatie. Je coacht en begeleidt de medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden waar nodig.
- Je bent het eerste aanspreekpunt en sparringpartner voor het afdelingshoofd.
- Je stimuleert het procesmatig denken en handelen binnen het team en zet in op heldere werkafspraken over kwaliteit en kwantiteit met het team en met het bestuur.


Kandidaatomschrijving
Je hebt goede kennis van het bestuursrecht in het algemeen en van de WABOP en Omgevingswet in het bijzonder. Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt ervaring met het vertalen van de praktijk en nieuwe ontwikkelingen in bestuursvoorstellen. Verder heb je ervaring met procesmanagement.


Competenties
- Resultaatgericht
- Analytisch denkvermogen
- Sensitiviteit
- Initiatiefrijk


Voor deze funtie wordt zowel intern als extern geworven. Bij meedere kandidaten hebben interne kandidaten voorrang. Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaalt welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De sollicitatiegesprekken worden gevoerd op 24 december 2014, tussen 9 – 12 uur. We spreken maximaal 4 kandidaten.
 
 
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen vijf jaar, tenminste drie jaar werkervaring op een afdeling Vergunningen & Handhaving (V&H) binnen de overheid.
Gevraagde documenten

-VAR-verklaring indien ZZP-er

-ID-bewijs indien ZZP-er


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:20 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:42 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen vijf jaar ervaring in een leidinggevende of coördinerende functie binnen de overheid.
Weging:20 %

Opleiding/ cursus
Op CV aantoonbaar afgeronde opleiding/ cursus

-Bestuursrecht (6 %)

-Bestuursrecht en WABOP (8 %)

-Bestuursrecht en Omgevingswet (8 %)

-Bestuursrecht en WABOP en Omgevingswet (10 %)

Weging:10 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar in de afgelopen vijf jaar ervaring met procesmanagement binnen de overheid.
Weging: 8 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht