Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000258
 
Opdracht
Senior Projectleider archiefoverdracht, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2014-12-19 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
01-01-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging optie om één maal met een periode van een half jaar te verlengen
36


Opdracht omschrijving
De Politieacademie gaat op 1 januari 2016 over naar de Nationale Politie. De fysieke archieven zullen dan ook overgedragen worden en zullen moeten voldoen aan de geldende eisen. Dit is op dit moment echter nog lang niet het geval. Hiervoor zal een project gestart worden.


Ongeveer 1 ½ km archief van 1950 tot heden is ongeordend en ongeschoond.
Daarnaast is er 100 meter 'te bewaren archief' dat moet worden overgedragen aan een archiefbewaarplaats. Ook zijn er nog veel andere archiefstukken die beoordeeld moeten worden alvorens ze kunnen worden overgedragen.



Alle fysieke archieven van alle Politieacademie, zich bevindend op meerdere Politiacademie locaties, vóór 1-1-2016 overdragen naar de Nationale Politie.  

De projectleider verricht een quick-scan en richt aan de hand daarvan een projectorganisatie op voor het voorbereiden- en voert vervolgens de overdracht van de archieven van de Politieacademie naar de Nationale Politie uit.



zie opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden



zie opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden



Projectleider adviseert aan, stemt af met en rapporteert aan de coördinator post- en archiefzaken van de Politieacademie.



project



Aantoonbaar HBO werk en denkniveau
Aantoonbaar kennis van de archiefwet



Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als projectleider, bij voorkeur op het gebied van archiefoverdracht.



De Politieacademie zoekt een projectleider die communicatief vaardig is, die tijdig risico's/ ontwikkelingen signaleert, adviesvaardig is en beschikt over een 'olifantenhuid'.


Planning / Afspraken
29 en 30 december 2014
09-01-2015


Toelichting gunning
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)



Alle inschrijvingen worden als volgt beoordeeld:

Stap 1) de controle op eisen.

De inschrijving dient te voldoen aan de gestelde knock-out criteria.

Deze zijn:

-de kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring als projectleider;

-de kandidaat beschikt minimaal over HBO werk en denkniveau;



Stap 2) de voorlopige beoordeling op basis van prijs en kwaliteit.

Alle inschrijvingen welke stap 1 positief hebben doorlopen worden beoordeeld op prijs en kwaliteit, waarbij prijs ondergeschikt is aan kwaliteit.

De prijs is het aangeboden uurtarief.
De kwaliteit is de geschiktheid van de kandidaat zoals deze blijkt uit:

a) het CV;

b) een beschrijving van relevante werkervaring

c) een beschrijving van aantoonbare kennis op het gebied van:

-archiefwet

-archiefopschoning

-vernietigingstermijnen

-DSP (Documentair Structuur Plan)

-en BSD (Basis Selectie Document)

Het CV, de beschrijving van relevante werkervaring en beschrijving van aantoonbare kennis (CV in 1 document en beschrijvingen samen in 1 separaat document) zullen gezamenlijk en als 1 geheel, naar eigen inzicht van de opdrachtgever worden beoordeeld op:

-de mate van geschiktheid van de kandidaat in relatie tot deze opdracht


Bij deze beoordeling zal door de opdrachtgever een ondergrens worden gehanteerd. Dit betekent dat inschrijvingen die bij de voorlopige beoordeling niet aan deze ondergrens voldoen als "niet passend" zullen worden beschouwd. De betreffende inschrijving zal als zodanig terzijde worden gelegd.

De voorlopige beoordeling resulteert in een categorisatie van inschrijvingen in de groepen A, B, C en D. Een en ander conform onderstaande tabel:

Groep    Categorie

A            top 3 (de drie beste inschrijvingen)

B            reserve (de twee één na beste inschrijvingen)

C            overig (alle overige inschrijvingen)

D            niet passend (alle niet passende inschrijvingen)



Stap 3) de definitieve beoordeling op basis van prijs en kwaliteit.

De inschrijvingen uit groep ‘A’ (top 3) worden beoordeeld op prijs en kwaliteit, waarbij prijs ondergeschikt is aan kwaliteit.

De prijs is het aangeboden uurtarief.
De kwaliteit is de geschiktheid van de kandidaat zoals deze blijkt uit:

- het geschiktheidsgesprek. In het geschiktheidsgesprek zal worden ingegaan op:

-de werkervaring van de kandidaat.

-kennis van de kandidaat op het gebied van de archiefwet, archiefopschoning, vernietigingstermijnen, DSP (Documentair Structuur Plan) en BSD (Basis Selectie Document).

-de persoonlijke eigenschappen van de kandidaat.

De kandidaat zal door middel van het geschiktheidsgesprek, naar eigen inzicht van opdrachtgever, worden beoordeeld op:

-de mate van geschiktheid van de kandidaat zoals deze af te leiden is uit de vaardigheden/competenties van de kandidaat.

Naar aanleiding van het aangeboden uurtarief en het geschiktheidsgesprek wordt de geschiktheid van de kandidaat door een beoordelingscommissie als collectief beoordeeld middels één cijfer: 7 t/m 10 of het cijfer 0. Het cijfer 0 houdt in dat de kandidaat als "niet geschikt" is beoordeeld. De betreffende inschrijving zal als zodanig terzijde worden gelegd. De winnende inschrijving is de kandidaat met de hoogste beoordeling.

Indien de definitieve beoordeling met de kandidaten uit groep 'A' (top 3) geen winnaar oplevert, worden de kandidaten uit groep 'B' (reserve) definitief beoordeeld. Indien ook die definitieve beoordeling geen winnaar oplevert,  houdt opdrachtgever zich het recht voor om telkens 3 kandidaten uit groep ‘C’ (overig), naar eigen inzicht van opdrachtgever welke 3 dit zijn, definitief te beoordelen, dit proces zo nodig te herhalen tot dit een winnaar oplevert.

1. Vragen
Vragen kunnen uitsluitend via de inhuurdesk Politie applicatie worden voorgelegd. Alle kandidaten worden vervolgens door middel van de nota van inlichtingen, 1 a 2 dagen na sluiting van de vragenperiode, wederom via de inhuurdesk Politie applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op de vragen.

2. Tarief
De prijs die u opgeeft bij 'Tarief' is het uurtarief exclusief BTW en exclusief reiskosten en inclusief alle bijkomende kosten is als reisduur, kantoorkosten, parkeerkosten etc. Deze kosten worden niet door de Politieacademie vergoed en dienen in het uurtarief inbegrepen te zijn.
Reiskosten kunnen separaat in rekening worden gebracht a € 0,19 per kilometer.

3. Concept overeenkomst
Met de winnende partij wordt een overeenkomst gesloten. De concept overeenkomst vindt u hieronder.



Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Beschikbaarheid
U bent gedurende de contractperiode 36 uur per week beschikbaar.


Inhoudelijke CV eisen
U dient hier uw CV (zoals gesteld in 'uitleg gunningcriteria' > 'Stap 2: de voorlopige beoordeling op basis van prijs en kwaliteit') te uploaden.
 
U dient hier uw beschrijvingen van 'relevante werkervaring' en 'aantoonbare kennis' (zoals gesteld in 'uitleg gunningcriteria' > 'Stap 2: de voorlopige beoordeling op basis van prijs en kwaliteit') te uploaden.
 
U beschikt over een geldig rijbewijs B


Planning
12-12-2014 00:00
16-12-2014 17:00
17-12-2014 23:59
19-12-2014 12:00
23-12-2014 00:00
09-01-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht