Beschrijving
05-01-2015
31-03-2015
Ja
36
Opdracht omschrijving
Ten behoeve van de Landelijke Eenheid zoeken wij met spoed 8 ervaren Planners BVCM.
In de periode 1 januari 2015 tot 1 april 2015 vindt een transitie plaats van de korps BVCM systemen (27) naar de BVCM als systeem voor planning (roosters) en verloning van de variabele salariscomponenten voor de Nationale Politie.
In deze periode is ondersteuning van de lijnorganisatie nodig door een groot aantal planners, voor de PDC mogelijk langer omdat dit oningevulde formatieplaatsen betreft.
De planner is werkzaam in de afdeling Capaciteitsmanagement dat onder Bedrijfsvoering valt. De planningsafdeling wordt aangestuurd door de Team Chef Capaciteitsmanagement. De planner zorgt dat middels het BVCM systeem alle medewerkers van een team of teams een rooster krijgen, de uren worden verantwoord en gefiatteerd. De leidinggevende van het team dat wordt gepland door de planner is eind verantwoordelijk voor een correct rooster.
|
Tijdelijke ondersteuning voor de planningsorganisatie van BVCM planners in de eenheden/PDC.
Verantwoordelijk, onder aansturing van Hoofd Planbureau, voor het tijdig opstellen van uitvoerbare roosters. De planner is verantwoordelijk in BVCM voor:
- Invoeren werkplannen
- Genereren actieplan
- Roosteren
- Vastleggen onbeschikbaarheden
- Afstemming met leidinggevende van het te plannen team of teams in geval van afwijkingen/mutaties
- Wijzigingen voorstellen aan leidinggevende
- Nieuwe medewerker: Koppel de medewerker aan een plangroep.
- Medewerker uit dienst: Aanpassen planning. Als er nog diensten / activiteiten in het inzetplan staan, moet dit worden aangepast tot en met de laatste dag in dienst. Daarna worden er 0 uur gepland.
- Medewerker overplaatsen naar een andere eenheid: Bij een overplaatsing van een medewerker, dient het budget, de autorisatie en de deskundigheden in overleg met de betreffende leidinggevende en beleidsmedewerker te worden nagelopen en eventueel aangepast.
- Ziekte en verlof registratie: Breng een markeringsblok Ziek aan in het rooster van de medewerker. Maak een keuze of de ingeplande diensten wel of niet vervangen moeten worden door andere medewerker(s). Pas eventueel het markeringsblok aan, aan de duur van de ziekteperiode.
- Inregelen van projecten (optioneel): Aanmaken nieuw project (invullen van de Code, Omschrijving, Onderbreking pauze en Geldig van). Toevoegen activiteiten aan het project (maak keuze uit de activiteitencodetabel). Toevoegen projectleider(s); benoem medewerker(s) uit BVCM die voor het project als projectleider(s) fungeren. Koppel Organisatorische eenheden (OE) die betrokken zijn bij het project. Dit moeten wel operationele OE’s zijn. Koppel medewerkers aan het project. Dit kunnen alleen medewerkers zijn die behoren tot de gekoppelde OE’s.
- Opstellen werkplan: Invoeren werkplan (selecteer Org. eenheid). Toevoegen werkplan-items; Selecteer het Type (Activiteit, Consignatie of Project). Bij typen Activiteit en Project: selecteer activiteiten / projecten’. Voer per werkplan-item het uitvoeringspatroon in. Voer per werkplan-item het benodigd aantal medewerkers en eventueel de gewenste Functies / Deskundigheden in. Voer per werkplan-item eventueel de Medewerkers in, die in aanmerking komen om de werkzaamheden uit te voeren. Genereren actieplan; Start batchproces ‘Genereren actieplan’ om het werkplan uit.
Niet van toepassing.
Overleg met leidinggevende van het team/teams die gepland moeten worden. Aansturing van Team Chef Capaciteitsmanagement. Contact met Hoofd Planbureau en collega planners.
In de lijn.
MBO werk- en denkniveau
- BVCM kennis (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) is een eis.
- Minimaal een half jaar aantoonvare werkervaring met BVCM (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) is een eis.
- Meer dan 1 jaar aantoonbare ervaring als Planner BVCM (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) is een wens.
- Ervaring in de politieorganisatie is een wens.
- Gecertificeerd BVCM planner (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) is een wens.
-Communicatief vaardig
-Contentieus
-Teamspeler
-Goed inzicht met werken met IT systemen
-Overzicht hebben over het planproces
De intakegesprekken vinden naar verwachting eind december 2014 plaats.
05-01-2015
CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient ten aller tijden een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien de kandidaat in de afgelopen zes maanden reeds eerder op een intakegesprek bij de Inhuurdesk Politie is geweest voor dezelfde of een vergelijkbare functie en hieruit is gebleken dat de kandidaat onvoldoende geschikt is geweest.
Referenties
Onder een referentie verstaan wij een overzichtelijke omschrijving van minimaal één (kern)competentie in een eerdere tewerkstelling. Hierin moet tot uitdrukking komen wie de opdrachtgever was, de begin- en einddatum van de tewerkstelling, het aantal uren per week, de betreffende competentie omschreven volgens de STAR-methode (Situatie, Taak, Actie, Resultaat). Elke referentie moet de mogelijkheid bieden contact op te nemen met de voormalige opdrachtgever, hetgeen in zijn algemeenheid alleen zal gebeuren als de kandidaat in aanmerking komt voor een gesprek.
Opleidingen en diploma's
Indien bij de selectiecriteria gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dienen kandidaten een kopie diploma en/of certificaat toe te voegen aan de aanvraag. De originele gewaarmerkte diploma's en/of certificaten moeten tijdens een intakegesprek (uiteraard alleen in het geval een kandidaat wordt uitgenodigd) ter kennisgeving kunnen worden aangetoond. Kunnen kandidaten dit niet aantonen (op het moment dat hierom wordt gevraagd), dan is definitieve afwijzing het gevolg.
Geheimhoudingsverklaring
De kandidaat dient uiterlijk bij het bevestigen van het intakegesprek een ondertekende versie van de geheimhoudingsverklaring te kunnen overhandigen.
Tarieven
Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de politie voor vergoeding in aanmerking komt. De opgegeven prijs dient marktconform en reëel te zijn. Marktconform en reëel houdt in dat inschrijvers eerlijke, kostendekkende en in de markt gebruikelijke prijzen dienen op te geven, als basis voor een gezonde overeenkomst. Het doel hiervan is te voorkomen dat prijzen worden ontvangen die te veel afwijken van hetgeen in de markt gebruikelijk is, welke enerzijds de gunningsmethodiek negatief benvloeden en anderzijds praktisch niet toepasbaar zijn.
In het kader van de grondbeginselen van de aanbestedingswetgeving wordt de kandidaat alleen gesproken. Er dient een gelijke behandeling voor elke partij in het inkooptraject te zijn.
Screening
De definitieve gunning kan pas worden toegekend zodra de geselecteerde kandidaat de verklaring van geen bezwaar krijgt. De screening kan enige tijd in beslag nemen. U dient hier rekening mee te houden. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U kunt gebruikmaken van de bijgevoegde template. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
60 % Meer dan 1 jaar aantoonbare werkervaring als Planner BVCM (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) in de afgelopen 8 jaar. Dit dient duidelijk vermeld te staan in het CV van de kandidaat. Scoring: Minder dan 1 jaar: 0 punten op de 5-puntsschaal Tussen de 1 en de 2 jaar: 1 punt op de 5-puntsschaal Tussen de 2 en de 3 jaar: 2 punten op de 5-puntsschaal Tussen de 3 en de 4 jaar: 3 punten op de 5-puntsschaal Tussen de 4 en de 5 jaar: 4 punten op de 5-puntsschaal Meer dan 5 jaar: 5 punten op de 5-puntsschaal
30 % Aantoonbare werkervaring als Planner BVCM (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement) binnen de politieorganisatie is een pré. Dit dient duidelijk vermeld te staan in het CV van de kandidaat.
10 %De behaalde certificering BVCM planner (Basisvoorziening Capaciteitsmanagement). U dient een kopie van het behaalde certificering toe te voegen bij uw inschrijving.
Planning
23-12-2014 00:00
24-12-2014 10:00
24-12-2014 23:59
29-12-2014 12:00
29-12-2014 00:00
05-01-2015 23:59
|