Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
10490
 
Opdracht
Adviseur informatievoorziening, 18 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-01-06 13:44
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 19-1-2015
Einddatum 19-1-2016
Optie tot verlenging ja
18
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Vacatureruimte vanuit de niet ingevulde vacatures in het kader van het Werkplein

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 1
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 5
   

 

Wie zoeken we ?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, proactieve en vakdeskundige adviseur die van nature afstemming en verbinding zoekt met betrokkenen. Deze adviseur stelt de klant (primaire teams) centraal en vindt vraaggericht werken de normaalste zaak van de wereld. Je kunt de informatiebehoefte bij de klant prima in beeld brengen en op basis hiervan een vertaling maken naar de benodigde informatievoorziening. Je fungeert dan ook als een spil tussen de primaire teams (klant) en back-office (ondersteuners).

Tot slot ben je betrokken, betrouwbaar en professioneel.

Digitaal werken is je tweede natuur en je kunt je dan ook helemaal vinden in de omslag naar een digitale overheid in 2017.

 

Wat wordt er verwacht ?

-het in kaart brengen van informatiebehoeften en vakontwikkelingen en vertalen naar concrete voorstellen voor tactische en operationele keuzes over informatievoorziening, afgestemd op bedrijfsprocessen;

-het in beeld krijgen van informatiebehoeften van het management en het inschatten van de mogelijkheden voor verbetering van de effectiviteit van de informatievoorziening;

-het opzetten en aansturen van informatievoorzieningsprojecten;

-het zorgen voor een optimaal verloop van de informatiestromen binnen de organisatie (LEAN);

-het proactief signaleren van knelpunten en verbeteringen;

-het samenbrengen van de kennis van de primaire bedrijfsprocessen en de ICT mogelijkheden

-het leveren van een bijdrage in projectteams vanuit het vakgebied.

-Een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van totaal digitaal van het team Informatie.

 

Welke kwaliteiten heeft u in huis ?

Wij zoeken een collega met affiniteit en werkervaring met informatiseringstrajecten. Je bent sociaal vaardig en communiceert gemakkelijk. Je bent klant- en resultaatgericht vanuit een pro-actieve houding. Verwacht wordt tevens een vernieuwende inbreng en de ambitie en een visie om de I-functie bij de gemeente Roosendaal op een professionele wijze vorm te geven.

De functie vereist minimaal een HBO+ werk- en denkniveau (bij voorkeur bedrijfskundige informatica of informatiedienstverlening en –management).

 

Wat bieden we?
Het betreft een tijdelijke vacature 18 uur per week, voor de duur van 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.


Procedure
De gesprekken vinden op plaats op donderdag 15 januari 2015 tussen 11.00 uur en 14.00 uur. 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht