Beschrijving
Opdracht omschrijving
Eerste en tweede lijns ondersteuning op het gebied van Linux en Oracle voor ServiceDesk medewerkers, en ICT-beheerders
- Oplossen van incidenten en problemen
- Uitvoeren van Serviceverzoeken Kandidaat omschrijving
Hiervoor stellen we de volgende eisen:
- RHCE (Red Hat) gecertificeerd (eis) - Aantoonbaar ruime ervaring met DBA werkzaamheden (eis)
- Ervaring met de volgende producten is een pre: Oracle RMAN, OEM en Symantec Netbackup (wens, waarbij RMAN en OEM zwaarder weegt dan Symantec)
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) (eis)
- ITIL foundation gecertificeerd
- Communicatief vaardig
- Beschikt over een groot probleemoplossend vermogen
- Beschikt over het vermogen om kennis over te dragen op collegas
- Heeft een klantgerichte instelling
Inhoudelijke CV eisen
Werkervaring cv eis
Aantoonbaar ruime ervaring met DBA werkzaamheden Oracle Dit criterium is een eis RHCE (Red Hat) gecertificeerd Dit criterium is een eis
Aantoonbaar ruime ervaring met Linux beheer werkzaamheden Dit criterium is een eis
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) Dit criterium is een eis
Opleiding cv
eis ITIL foundation gecertificeerd Dit criterium is een eis minimaal HBO Gewicht: 25 %
Werkervaring Ervaring met Oracle RMAN Gewicht: 20 %
Specifieke kennis / Ervaring
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) Gewicht: 25 %
Ervaring met OEM Gewicht: 20 %
Ervaring met Symantec Netbackup Gewicht: 10 %
|