In nauwe samenwerking met servicedesk en overige backoffices stemt de procescoördinator een gezamenlijke doorontwikkeling naar een professionele meldingenafhandeling af. De procescoördinator is in staat om hiervoor het proces te verbeteren en levert een actieve bijdrage in het procesoverleg. De rol is tijdelijk en heeft als doel het proces en de kennis te borgen in de bestaande organisatie en waar dit niet haalbaar is aan te geven wat wel nodig is.
Van de kandidaat worden de volgende competenties verwacht: aantaanbaar dienstverlenende houding, sterke klantgerichtheid, communicatief zeer sterk, resultaatgericht, stressbestendig, flexibel, goed kunnen samenwerken en zelfstandig kunnen omgaan met (niet ICT) gebruikers.
De functie wordt vervuld onder aansturing van de procesmanager. De procescoördinator krijgt adviserende bevoegdheden en stemt waar nodig af met de teamleiders en procesmanager.
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.