Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
n.v.t.
 
Opdracht
Senior inkoopadviseur 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-02-17 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 9-3-2015
Voltooiing opdracht: 1-9-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Vakgebied: Verkoop & Inkoop
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1

Vanaf maart 2015 zijn wij op zoek naar een Senior Inkoopadviseur.
Dit voor een periode van 6 maanden, ter vervanging van een zwangerschapsverlof.
 


De functie

- Begeleiden, adviseren en/of uitvoeren van (Europese) aanbestedingstrajecten voor leveringen en diensten (eventueel als ‘kartrekker’ voor andere afdelingen gemeente);
- Adviseren, beoordelen en/of opstellen van aanbestedingsvoorstellen, aanbestedingsdocumenten alsmede overeenkomsten (met in acht name van Wet & Regelgeving);
- Opstellen en bijhouden van een rapportages ten aanzien van inkoop (borgen rechtmatigheid en doelmatigheid);
- Adviseren bij de implementatie van overeenkomsten volgende uit aanbestedingstrajecten (overdracht contracteigenaar en/of –beheerder);
- Adviseren over Wet & Regelgeving en wat mogelijk is in specifieke situaties (Aanbestedingswet 2012 en relevante richtlijnen, zoals Gids Proportionaliteit, in acht houdend)
 

De afdeling

De afdeling Financiën ontwikkelt het beleid met betrekking tot de financiële huishouding van de gemeente, waaronder inkoop en contractmanagement, en is verantwoordelijk voor de organisatie, uitvoering en beheer daarvan. De afdeling is verdeeld in twee bureaus, waarbij een bureau belast is met beleidsadvies, waaronder inkoop. U wordt rechtstreeks aangestuurd door het hoofd van dit bureau.
 
Kandidaatomschrijving
Je bent een kandidaat:

- met een afgeronde HBO opleiding (bij voorkeur Bedrijfseconomie of Bedrijfskunde);
- met minimaal 3 jaar relevante werkervaring (aantoonbare kennis van en ervaring met het inkoopproces én kennis en ervaring met nationale en Europese aanbestedingsregelgeving);
- die kan werken in teamverband, service- en klantgericht is, integer en initiatiefrijk;
- die goede mondelinge- en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid bezit.
- die de capaciteit bezit om projecten te begeleiden en bij te sturen waar nodig (als procesbegeleider).


Gespreksplanning
Tijdens een persoonlijk gesprek dat wordt gevoerd met de top 5 van de kandidaten worden bovenstaande minimale competenties getoetst.


De gesprekken vinden plaats op dinsdag 3 maart a.s. in de middag of donderdag 5 maart a.s. in de ochtend.
Toelichting op rooster
Tot 1 april 2015 is de functie voor 20 uur per week, vanaf 1 april 2015 voor 36 uur per week. |
Het kan zijn dat de mogelijkheid tot verlenging voor minder dan 36 uur per week zal zijn.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht