Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker ICT Helpdesk,36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-02-23 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 5-3-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €45
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst     

 

Wat zijn de taken?

-vragen van interne klanten beantwoorden en oplossen van technisch gerelateerde 1e lijns ict-incidenten;

-verzorgen van de registratie en afhandeling hiervan in een helpdesksysteem;

-aanmaken en autoriseren van netwerkaccount;

-instrueren, uitleveren en ondersteunen van devices (o.a. smartphones, tablets, notebooks);

-bijdrage leveren aan het opstellen van verbeteringsvoorstellen met betrekking tot de bedrijfsvoering van de servicegroep;

-contact onderhouden met leveranciers van randapparatuur (bijvoorbeeld: multifunctionals, werkstations);

-zorgdragen voor contractueel extern belegde incidentafhandeling en correcte administratieve afhandeling hiervan.

 
Kandidaatomschrijving
Je bent een ervaren ict-heldpdeskmedewerker. Je hebt ervaring met het ticketsysteem Heat, je bent flexibel en initiatiefrijk, je kunt goed luisteren en bent communicatief vaardig.
Gespreksplanning
Tijdens een persoonlijk gesprek dat wordt gevoerd met de top 5 van de kandidaten worden bovenstaande minimale competenties getoetst.

 
 
Eisen
 
Voorwaarden voor deelname
 
Werkervaring
De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring in complexe PC- en netwerkomgevingen, besturingssystemen en virtualisatieplatforms.
Werkervaring
De kandidaat beschikt over 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring op een ICT helpdesk.
Competenties
De kandidaat beschikt over: • uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling; • een prettige telefonische indruk en is in staat om goed te luisteren; • is flexibel en stressbestendig. Bovenstaande competenties zijn minimum eisen en worden getoetst bij de kandidaten die worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Opleiding
De kandidaat heeft een afgeronde MBO opleiding in een relevante richting, bij voorkeur Informatica, Systeembeheer c.q. bezig met een HBO-studie en is minimaal gecertificeerd voor: Microsoft MCTS Windows 2008 en SuSE CLE 10, en VMware VCP vSphere 4 is een pré.
 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Eigen verklaring

aanleveren na gunning

-VAR-verklaring

 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:20 %

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

Werkervaring
De kandidaat heeft ruime ervaring met het pakket Heat.
Weging:20 %

Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal twee jaar werkervaring op het gebied van afhandeling van verzoeken bij een ict-helpdesk. Dit blijft uit zijn/haar CV.
Weging:10 %

Werkervaring
De kandidaat heeft bij ten minste drie organisaties voor een periode van telkens minimaal zes maanden gewerkt op een ict-helpdesk. Dit blijft uit zijn/haar CV.
Weging:10 %

 

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht