Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
n.v.t.
 
Opdracht
Medewerker groen en reststroken 24 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-02-27 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bos-, groen- en cultuurtechniek, Juridisch
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Startdatum 1-4-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 12 maanden
 

Opdrachtomschrijving
 

Wij zijn op zoek naar 2 parttime medewerkers (24 uur) bij de afdeling Realisatie en Beheer Openbare Ruimte, Bureau Geo-Informatie.

De functie

Administratieve afhandeling dossiers gebruik openbare ruimte :

- Dossieronderzoek;
- Klantcontacten: benaderen partijen n.a.v. constateringen ingebruikname gemeentegrond;
- Afhandelen binnengekomen verzoeken m.b.t. gebruik en/of aankoop snippergroen;
- Bij overeenstemming: opstellen van huur- en koopovereenkomsten;
- Voeren van briefwisseling rondom vermeende verjaring en/of ontruiming;
- Afstemmen werkzaamheden met collega’s.


Overige werkzaamheden:

- Bijdrage leveren m.b.t. het optimaliseren van (werk)processen
- Deelnemen aan projectoverleg


De sollicitatiegesprekken zullen plaatsvinden op maandag 23 maart 2015


Kandidaatomschrijving

De kandidaat is een (ervaren) medewerker groen- en reststroken die affiniteit heeft met het nauwkeurig onderzoeken van dossiers, het constateren van (illegaal) in gebruik genomen gronden om vervolgens met partijen tot overeenstemming te komen over verkoop/verhuur danwel gebruiksrechten. Daarbij is met name ervaring relevant op het gebied van kadastraal juridische zaken. De kandidaat is communicatief vaardig en legt (geometrische) afspraken eenduidig vast.
Toelichting op rooster
Het gaat om twee part-time medewerkers die ieder 24 uren per week werken, verdeeld over drie dagen.
 
Competentie
- Luistert naar de klant, vraagt door en formuleert helder en eenduidig de klantvraag en werkt conform vastgesteld beleid;
- Communicatief vaardig, tactvol optreden ook bij tegenstrijdige belangen;
- Is goed bereikbaar voor de klant, staat open voor de klant en klantvragen en reageert snel;
- Werkt volgens de geldende procedures, regels en afspraken;
- Werkt onder druk kwaliteitsgericht, planmatig en gestructureerd en let daarbij op details;
- Herkent afwijkingen en mogelijke fouten van zichzelf en anderen en zorgt voor verbetering;
- Heeft een pro-actieve houding;• Brengt structuur aan in eigen werk;
- Drukt zich zowel mondeling als schriftelijk goed uit bij contacten van verschillend niveau;
- Resultaatgericht en kostenbewust

Opleiding
 
HBO opleiding recht met relevante specialisatie.
Werkervaring
Tenminste een half jaar ervaring op het gebied van van afhandeling van snippergroendossiers. 
 
 
Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 30 %
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging: 40 %
Competenties (aanvullend)
Ervaring met het gebruik van (digitale) kadastrale kaarten en geo webviewers.
Weging: 10 %
Opleiding (minimaal HBO recht; academisch niveau is een pre)
Master in civielrecht.
Weging: 10 %
Werkervaring (aanvullende t.o.v. de minimum-eis)
Ervaring met het afhandelen van verjaringsdossiers.
Weging: 10 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht