Vorige Volgende Terug naar overzicht
|
|
Referentienummer REQ10595 |
|
Opdracht
Service Level Manager, 36 uur p/w |
|
Sluitingsdatum 2015-02-17 18:00 |
|
Status gesloten |
|
Vakgebied ICT (zakelijke automatisering) |
|
Provincie Gelderland |
|
Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
23-2-2015 |
Einddatum |
22-5-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Een ervaren Service Levelmanager welke vooral opereert op operationeel en deels op tactisch niveau. Hij/zij moet bekend zijn met het werken met externe leveranciers en met name ervaring hebben met trajecten waarbij KPN betrokken is
Moet in staat zijn om processen op te zetten en te verbeteren
Moet bekend zijn met dossierafspraken en procedures.
Moet de rapportages van leveranciers kunnen analyseren
Moet gesprekken voeren met leveranciers op operationeel en tactisch niveau
Moet bekend zijn met functionele aansturing van andere afdelingen
Moet bekend zijn met rapportages naar interne stakeholders
Moet flexibel doch standvastig zijn
Moet accuraat en doortastend zijn
Moet in staat zijn om continu inhoudelijk bij zijn maar ook de helikopterview te behouden
Moet schakelen met leveranciers, techneuten en functioneel beheer evenals de interne stakeholders
Moet zelfstandig kunnen werken
Moet in staat zijn om:
- SLA’s te maken
- DAPs te maken
- verbeteracties door te voeren
- rapportages te maken
- processen op te zetten conform ITIL / BISL
Is een sparringspartner voor de huidige SLM-er
In verband met een groot KPN traject is ervaring met KPN contracten een grote pré
|
|
Type opdrachtgever Zorginstelling |
|
Vorige Volgende Terug naar overzicht
|