Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
81213:1
 
Opdracht
Senior Inkoopadviseur
 
Sluitingsdatum
2013-03-01 17:43
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Profiel (organisatie)

Het Afval Energie Bedrijf – hierna verder te noemen: AEB, verwerkt afval, waarbij duurzame elektriciteit en warmte worden geproduceerd en metalen en bouwstoffen worden teruggewonnen. Bovendien zorgt AEB voor de

inzameling en verwerking van klein chemisch afval zoals verf en batterijen en van gevaarlijk bedrijfsafval, zoals chemicaliën en brandblussers. Andere soorten afval die door AEB worden ingezameld, zijn grof afval en

elektrische apparaten, afkomstig uit huishoudens en bedrijven. AEB beheert zes Afvalpunten, waar inwoners en bedrijven onder meer hun grof afval naar toe kunnen brengen. Het grootste gedeelte van het afval dat

AEB verwerkt komt van gespecialiseerde bedrijven uit de regio Amsterdam en andere delen van Nederland. Bij AEB werken ruim vierhonderd medewerkers.

 

Profiel (functie)

Aanleiding

De afdeling Inkoop van het Afval Energie Bedrijf heeft op dit moment een interne vacature uitstaan voor een Senior Inkoopadviseur met een aanstelling voor de duur van een jaar, bij wijze van proef, die bij goed functioneren aansluitend omgezet zal worden naar een vast dienstverband. Deze functie zal tijdelijk moeten worden ingevuld door een Senior Inkoopadviseur ad interim totdat AEB een geschikte kandidaat heeft gevonden voor deze functie. Als Senior Inkoopadviseur ad interim maak je tijdelijk deel uit van de afdeling Inkoop, die de AEB afdelingen proactief ondersteunt bij alle voorkomende inkoopvraagstukken, hen begeleiding geeft bij Europese aanbestedingstrajecten en een bijdrage levert aan de doelstellingen van de interne klant. De afdeling Inkoop is bezig met een professionaliseringslag en is volop in beweging.

 

Wat ga je tijdelijk doen?

• Je adviseert over contract- en aanbestedingsstrategieën.

• Als adviseur stel je (geïntegreerde) contracten en contractwijzigingen op voor zowel diensten, werken als leveringen en toetst deze.

• Je begeleidt aanbestedingen in multidisciplinair verband, je voert aanbestedingen uit en je stelt aanbestedingsdocumenten op.

• Je adviseert over de inrichting en uitvoering van inkoopprocessen en draagt zorg voor een goede afstemming met andere bedrijfsprocessen.

Tevens zorg je voor de optimalisatie van processen en voer je procedurewijzigingen in het inkoopproces op andere afdelingen door.

• Je voert overleg met interne klanten over contractmutaties.

• Je rapporteert aan Hoofd Inkoop.

De kandidaat is iemand die van aanpakken houdt en het leuk vindt om tijdelijk in een organisatie te werken die in ontwikkeling is. Affiniteit met techniek is een pre.

 

 

Eisen (inhoud)

U biedt maximaal 1 kandidaat aan.

Knock out

Het CV (max. 5 pagina's) van de kandidaat is toegevoegd in de map achter deze vraag. Dit CV dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal.

Knock out

De kandidaat beschikt over minimaal een HBO diploma. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Ook kan een kopie van het diploma worden toegevoegd in de map achter de vraag.

Knock out

De kandidaat is in het bezit van NEVI 1 en 2 (of soortgelijk). Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Ook kan een kopie van het certificaat worden toegevoegd in de map achter de vraag.

Knock out

De kandidaat heeft minimaal 7 jaar werkervaring op het gebied van inkopen, waarvan minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van (Europees) aanbesteden voor de overheid. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat heeft kennis van en ervaring met Europese en nationale regelgeving voor werken, diensten en leveringen, BAO en BASS. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV en/of referentie(s).

Knock out

De kandidaat beschikt over alle van de volgende competenties: een goed ontwikkeld analytisch vermogen, snel van begrip, een groot inlevingsvermogen, communicatief sterk en kan goed samenwerken. Verder toont de kandidaat initiatief en is hij/zij in het bezit van overtuigingskracht. Dit kan nader getoetst worden in het matchgesprek.

Knock out

De kandidaat kan tenminste 3 relevante referenties overleggen waaruit blijkt, dat de kandidaat door aanbestedende diensten is ingehuurd voor gelijksoortige ondersteuning. Deze referenties zijn niet ouder dan 3 jaar. De referentie moet zijn voorzien van actuele contactgegevens van de referent. Er kan door ons contact gezocht worden met de referent zonder tussenkomst van de kandidaat of leverancier. Gebruik voor deze referenties het standaard formulier referentie van de

Gemeente Amsterdam (te vinden in de map 'download documenten') en plaats de aangeboden 3 referenties in de map achter deze vraag.

Knock out

 

 

Wensen

In deze offerteaanvraag zijn geen wensen geformuleerd. De voorselectie van de aanbiedingen zal plaatsvinden op basis van het voldoen aan de knock-out criteria (geschiktheidseisen en minimumeisen) in combinatie met het aangeboden uurtarief (prijs). Na de voorselectie zal het AEB het gunningstraject als volgt doorlopen:

met 3 aanbieders wordt een selectiegesprek gehouden. Tijdens dit selectiegesprek worden een aantal dezelfde vragen gesteld. De antwoorden op de vragen worden beoordeeld door ieder lid van het beoordelingsteam. Het blijk geven van het beheersen van de onder 'eisen' genoemde competenties, zal een onderdeel vormen van het selectiegesprek.

 

 

Eisen (procedure)

De kandidaat is 24-36 uur per week beschikbaar vanaf medio maart 2013 voor een periode van 5 tot 6 maanden. 36 Uur per week heeft hierbij de

voorkeur.

Er bestaat een eventuele mogelijkheid tot verlenging.

Knock out

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring (te vinden in de map 'downloaden documenten'). U heeft de Eigen Verklaring ingevuld en ondertekend en toegevoegd in de map achter deze vraag.

Knock out

U heeft een kopie geldig identiteitsbewijs (geen rijbewijs) van de kandidaat toegevoegd in de map achter de vraag.

Knock out

Een wijziging is gemaakt in de standaard opdrachtovereenkomst, te weten Artikel 9: opzegging is mogelijk met 4 weken opzegtermijn. In plaats van de  6 weken opzegtermijn die in de standaard opdrachtovereenkomst is opgenomen. Met uw inschrijving gaat u hiermee akkoord.

Knock out

Partijen die nu of in de nabije toekomst betrokken zijn of verwachten te zijn bij aanbestedingen van het AEB inhoudelijk, zijn uitgesloten van deelname aan deze offerteaanvraag. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

Knock out

Partijen uit (eventuele) raamcontracten die zijn afgesloten door het AEB zijn uitgesloten van deelname aan deze offerteaanvraag. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en u gaat hiermee akkoord.

Knock out

U gaat ermee akkoord dat 'indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandida(a)t(en) en om met deze kandida(a)t(en)een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan'.

Knock out

Indien het profiel van dezelfde kandidaat door twee partijen of meer wordt aangeboden, dan wordt dit profiel terzijde gelegd. Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om te voorkomen dat dit gebeurt.

U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

Knock out

Wanneer het AEB de kandidaat na de opdrachtperiode in dienst wilt nemen en de kandidaat gaat hiermee akkoord, dan hoeft AEB geen overname vergoeding te betalen aan de bemiddelende organisatie / detacheringorganisatie. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en u gaat hiermee akkoord.

Knock out

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht