Opdracht omschrijving
De politie werkt hard aan de opbouw van het Politiedienstencentrum voor ondersteunende diensten. Intussen vinden alle lopende activiteiten doorgang. Dit geeft voor de komende periode extra dynamiek en uitdaging. De Inhuurdesk Politie valt onder de afdeling inkoop en verzorgt het inhuren van een breed scala aan gespecialiseerd personeel en (interim) managementfuncties. Dit doet de Inhuurdesk Politie via een eigen marktplaats. Op deze marktplaats krijgen gevestigde grotere partijen, middelgrote en kleine ondernemingen (ook ZZP’ers) ruimte om hun diensten aan te bieden. Op deze wijze is een bredere marktwerking mogelijk en krijgen alle geïnteresseerde partijen gelijke kansen. De dienstverlening wordt in de toekomst uitgebreid met het inkopen van opleidingen en/of cursussen en het inkopen van adviesdiensten onder de zogenaamde Europese aanbestedingsdrempel.
Doelstelling De Inhuurdesk Politie is verantwoordelijk voor het succesvol en rechtmatig inhuren van externen.
-Je faciliteert het gehele bestelproces vanaf de eerste behoefte stelling tot aan de inleenopdracht toe.
-Je stelt aanvraagprofielen op, bepaalt meetbare gunningscriteria en stemt deze af met de interne opdrachtgever.
-Je onderhoudt een constante dialoog met de interne opdrachtgever enerzijds en de externe leverancier anderzijds.
-Je verzorgt de nota van inlichtingen en beoordeelt offertes, inclusief het inwinnen van referenties.
-Je beoordeelt, gunt en wijst offertes af.
-Je onderhoudt contact met leveranciers.
-Je maakt rapportages en nieuwsbrieven.
-Je vervult bij elke aanvraag een regiefunctie (‘single point-of-contact’ met de internetopdrachtgever).
-Je bent bekend met het opstellen van functieprofielen inclusief het bepalen van meetbare eisen, wensen en gunningscriteria (SMART criteria) en het inkopen van adviesdiensten op basis van een resultaatsverbintenis onder de aanbestedingsdrempel.
Een afgeronde erkende HBO/WO opleiding in de richting van P&A, P&O, HRM, Hotelschool is een wens.
-Minimaal 3 jaar opgedane werkervaring als corporate recruiter op een inhuurdesk met het invullen van interim vacatures op HBO/WO niveau in de afgelopen 5 jaar is een eis.
-In de afgelopen 5 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan als recruiter aan de corporate zijde, met het invullen van interim vacatures met behulp van een marktplaatssystematiek is een wens.
-Minimaal 2 jaar aantoonbare opgedane werkervaring als recruiter voor HBO/WO posities aan de bureauzijde is een wens.
-Aantoonbare opgedane relevante werkervaring bij de overheid is een wens.
-Minimaal 1 jaar aaneengesloten (32 tot 40 uur) aantoonbare werkervaring als corporate recruiter voor vaste posities op minimaal HBO niveau in de afgelopen 5 jaar is een wens.
-Aantoonbare werkervaring met het beoordelen, gunnen en afwijzen van offertes op basis van de vooraf gestelde gunning criteria is een wens.
-Aantoonbare werkervaring met het opstellen van functieprofielen, inclusief het bepalen van meetbare eisen, wensen en gunningscriteria (SMART criteria) is een wens
-Aantoonbare werkervaring op een inkoopafdeling is een wens.
Competenties
Kerncompetenties:
-stressbestendig;
-kritisch;
-samenwerken;
-flexibiliteit;
-organisatiesensitief.
Naar bovenstaande (kern)competenties wordt verwezen op het template voor het invullen van de referentie. Planning / Afspraken