Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
13-4-2015 |
Einddatum |
30-6-2015 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Het ServiceBuro van de omgevingsdienst is een nieuw gevormde afdeling.
De taken van de afdeling zijn het bieden van ondersteuning, zoals secretariële en financiële ondersteuning, post en archiefzaken, P&O en Informatisering en Automatisering .
Voor functies binnen bedrijfsvoering geldt steeds meer dat zij een faciliterende en adviserende rol vervullen ten behoeve van het primaire proces. Dit betekent dat de nadruk steeds meer komt te liggen op serviceverlening en het inspelen op de wensen en verwachtingen van de interne en externe klanten.
Per direct zijn wij op zoek een medewerker ServiceburO die na een korte inwerktijd zelfstandig:
- Vergunningsaanvragen administratief procedureel afhandelt
- Klachten behandelt
- De voortgangsplanning bewaakt
- Post registreert
- Dossiers vormt
- Bezoekers ontvangt
-Telefoon aanneemt.
Competenties
-klantgericht
-mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
-probleemanalyse
-omgang met details
-aanpassingsvermogen
-stressbestendigheid
-klantgerichtheid
-Kennis
-beroepsopleiding op minimaal MBO-niveau
-relevante wet- en regelgeving voor het vakgebied (archief-, informatie- en milieuwetgeving)
-ontwikkelingen volgen op het vakgebied (normen, standaarden, methodieken, systemen, digitalisering)
-regels en procedures binnen de organisatie
-kennis van Verseon en SquitXO
|