Beschrijving
Startdatum |
20 april 2015 |
Einddatum |
18 september 2015 |
Min. uurtarief |
|
Max. uurtarief |
€ 72,00 |
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
3 keer, 1 maanden |
De opdrachtomschrijving
De Algemene Dienst ICT levert op betrouwbare wijze bedrijfszekere en kostenefficiënte ICT-diensten aan de divisies en diensten van het AMC. Vanuit de afdeling Relatie- en Servicemanagement (RSM) levert de servicelevelmanager een belangrijke bijdrage aan de doelstelling van de Algemene Dienst ICT om het niveau van dienstverlening inzichtelijk te maken en verder te verbeteren, en tegelijk meer standaard ICT-diensten te ontwikkelen, samen met collega’s van alle afdelingen van ADICT.
Functieomschrijving
Vanuit de afdeling RSM is de servicelevelmanager verantwoordelijk voor de standaarden en richtlijnen waaraan Service Level Agreements (SLA’s) en Service Reference Manual (SRM’s) moeten voldoen. De servicelevelmanager is ook verantwoordelijk voor het beheer en de periodieke bijstelling van de SLA’s en SRM’s.
Resultaatgebieden/taken
- Je stelt standaarden en richtlijnen voor SLA’s en SRM’s op en stelt hiervoor een onderhouds- en beheerregime vast en bewaakt dit.
- Je stelt in overleg met relatiemanagers en de back office van de afdeling het format voor dienstverleningsrapportages vast en onderhoudt het format.
- Je ondersteunt hoofdaannemers en projectleiders actief en uitvoerend bij het opstellen van SLA’s en SRM’s en dienstbeschrijvingen en controleert regelmatig of deze nog actueel zijn.
- Je stelt in overleg met de relatiemanagers en de back office van de afdeling de dienstverleningsrapportages op die periodiek aan de opdrachtgevers worden opgeleverd.
- Je bewaakt dat de ICT-dienstverlening kwalitatief en kwantitatief conform de opgestelde SLA wordt geleverd en signaleert in voorkomende gevallen dat wordt afgeweken van de SLA en dat actie noodzakelijk is.
De kandidaatomschrijving
- Je bent klantgericht en overtuigend
- Je kunt goed samenwerken en weet mensen bij elkaar te brengen
- Je beschikt over uitstekende schrijfvaardigheden
Gesprekken zullen op 16 april plaatsvinden.
De planning
Datum publicatie |
31 maart 2015 |
Sluiting vragen |
2 april 2015 |
Beantwoording vragen |
7 april 2015 |
Sluiting opdracht |
9 april 2015 |
Gesprekken |
16 april 2015 |
Terugkoppeling |
17 april 2015 |
Eisen
-Je bent in het bezit van een HBO diploma in IT richting
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie of werkomgeving (gekeken naar de activiteiten en verantwoordelijkheden)
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van en ervaring met procesmanagement, in het bijzonder van ITIL
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van en ervaring met leveranciers- en contractmanagement
Gunningscriteria
-Je bent, via CV aantoonbaar, ITIL gecertificeerd (pré)
|
70% |
-Je hebt, via CV aantoonbaar, ervaring in een grote zorginstelling (pré)
|
30% |
|