Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2015-187
 
Opdracht
Servicelevelmanager, 36 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2015-04-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 20 april 2015
Einddatum 18 september 2015
Min. uurtarief  
Max. uurtarief € 72,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 3 keer, 1 maanden

 

De opdrachtomschrijving

De Algemene Dienst ICT levert op betrouwbare wijze bedrijfszekere en kostenefficiënte ICT-diensten aan de divisies en diensten van het AMC. Vanuit de afdeling Relatie- en Servicemanagement (RSM) levert de servicelevelmanager een belangrijke bijdrage aan de doelstelling van de Algemene Dienst ICT om het niveau van dienstverlening inzichtelijk te maken en verder te verbeteren, en tegelijk meer standaard ICT-diensten te ontwikkelen, samen met collega’s van alle afdelingen van ADICT.

Functieomschrijving
Vanuit de afdeling RSM is de servicelevelmanager verantwoordelijk voor de standaarden en richtlijnen waaraan Service Level Agreements (SLA’s) en Service Reference Manual (SRM’s) moeten voldoen. De servicelevelmanager is ook verantwoordelijk voor het beheer en de periodieke bijstelling van de SLA’s en SRM’s.

Resultaatgebieden/taken
- Je stelt standaarden en richtlijnen voor SLA’s en SRM’s op en stelt hiervoor een onderhouds- en beheerregime vast en bewaakt dit.
- Je stelt in overleg met relatiemanagers en de back office van de afdeling het format voor dienstverleningsrapportages vast en onderhoudt het format.
- Je ondersteunt hoofdaannemers en projectleiders actief en uitvoerend bij het opstellen van SLA’s en SRM’s en dienstbeschrijvingen en controleert regelmatig of deze nog actueel zijn.
- Je stelt in overleg met de relatiemanagers en de back office van de afdeling de dienstverleningsrapportages op die periodiek aan de opdrachtgevers worden opgeleverd.
- Je bewaakt dat de ICT-dienstverlening kwalitatief en kwantitatief conform de opgestelde SLA wordt geleverd en signaleert in voorkomende gevallen dat wordt afgeweken van de SLA en dat actie noodzakelijk is.

 

De kandidaatomschrijving

- Je bent klantgericht en overtuigend
- Je kunt goed samenwerken en weet mensen bij elkaar te brengen
- Je beschikt over uitstekende schrijfvaardigheden

Gesprekken zullen op 16 april plaatsvinden.

 

De planning

Datum publicatie 31 maart 2015
Sluiting vragen 2 april 2015
Beantwoording vragen 7 april 2015
Sluiting opdracht 9 april 2015
Gesprekken 16 april 2015
Terugkoppeling 17 april 2015

 

 

Eisen

-Je bent in het bezit van een HBO diploma in IT richting

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie of werkomgeving (gekeken naar de activiteiten en verantwoordelijkheden)

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van en ervaring met procesmanagement, in het bijzonder van ITIL

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, kennis van en ervaring met leveranciers- en contractmanagement

 

Gunningscriteria

-Je bent, via CV aantoonbaar, ITIL gecertificeerd (pré)

70%

-Je hebt, via CV aantoonbaar, ervaring in een grote zorginstelling (pré)

30%

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht