Beschrijving
Startdatum: 16-4-2015
Einddatum: 31-12-2015
Optie tot verlenging: ja
Aantal uur per week: 36
Aantal posities: 1
Aanvraag reden: Piekwerkzaamheden
Functiecategorie; Administratief / Ondersteuning
Functietitel: Administratief medewerker 3
Functiebeschrijving
Afdelingsinformatie:
De afdeling medische technologie & Klinische Fysica draagt zorg voor de in het UMC Utrecht aanwezige medische apparatuur.
Wij zorgen voor preventieve controles van medische apparatuur en indien nodig voeren wij reparaties uit om de medische apparatuur weer in te kunnen zetten in het zorgproces.
Daarnaast ontwikkelt de afdeling zelf ook medische apparatuur en ondersteunt het met nieuwe innovaties het zorgproces en onderzoek.
Functieomschrijving :
Voor een bepaalde periode zoeken wij ter ondersteuning van het support team ondersteuning, zodat de support collega’s ondersteunt worden in de administratieve afhandeling van de werkzaamheden, aanname en afgifte van apparatuur en telefoonafhandeling.
Het support team is de klantingang van de afdeling.
De werkzaamheden bestaan uit het verwerken van werkbonnen in ons onderhoudsbeheersysteem en worden geregistreerd in een overzicht in excel.
Aanname van apparatuur voor preventief of correctief onderhoud.
Telefonische aanname van vragen of storingen en deze doorzetten naar de betreffende collega.
De werktijden kunnen flexibel ingevuld worden.
Functie-eisen :
Wij zoeken iemand die overweg kan met administreren op een PC (excel).
Voor de uitvoer is het belangrijk dat er nauwkeurig en precies wordt gewerkt.
De uit te voeren werkzaamheden zijn repeterend.
Communicatief vaardig
Telefonische vaardigheden
Netjes en klantvriendelijk
Bijzonderheden :
De functie is per direct beschikbaar.
De werktijden zijn onder kantoortijden, van 8:30 -17.00 uur
Werkdagen tweewekelijks werkpatroon 5 om 4 dagen. Vrije dag in overleg.
CV eisen
Cv zonder referentie
Omschrijving
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat.
Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
We behouden ons het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen.
Aanvraag selectiecriteria
Omschrijving - Knock-out - Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 8
Afgeronde MBO opleiding (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld
Ervaring in soortgelijke functie binnen de zorg of vergelijkbaar academisch ziekenhuis (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 8
Kennis van Excel vereist (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 7
kandidaat heeft ervaring met telefonische- en balie werkzaamheden (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 8
Kandidaat is communicatief vaardig (de rol eist veel klantcontact, zowel intern- als externe klanten) (aantoonbaar op CV) Niet ingeschakeld 7
|