De opdracht betreft vervanging vanwege zwangerschap. De reguliere taken van de adviseur inkoop staan hieronder weergegeven. Het werk zal in principe verricht worden op lokatie bij de gemeente.
- Ondersteunt, begeleidt en voert regie bij (Europese) aanbestedingstrajecten met kennis op het terrein van Inkoop en aanbestedingen zodanig dat de budgethouder / projectleider zijn verantwoordelijkheid op dit gebied kan waarmaken.
- Bewaakt de juridische inkoopkaders en adviseert over de mogelijkheden binnen de juridische inkoopkaders en inkooprisico’s bij het opstellen van Programma van Eisen; bij het beoordelen van offertes; bij regionale samenwerking en bij organisatie administratieve beheer van de eigen projecten.
- Adviseert over de vakinhoudelijke zaken bij het opstellen van Programma van Eisen; bij het beoordelen van offertes en bij regionale samenwerking.
- Levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid.
en aan de managementinformatie over aanbestedingen, leverancierrelaties, inkoopresultaten.
Gesprekken met de geselecteerde kandidaten zullen op donderdag 30 april plaatsvinden.