Beschrijving
Aanvang: zo spoedig mogelijk
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging:mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week: 16
Opleidingsniveau : HBO
Unit Vergunningenloket
De unit Vergunningenloket maakt, samen met de unit Klantcontact en de unit Maatschappelijke Voorzieningen, deel uit van de afdeling Publiekszaken.
Bij het Vergunningenloket werken 18 medewerkers (casemanagers, vergunningverleners, juristen, plantoetsers).
Het Vergunningenloket is sinds juni 2012 operationeel en beoogt de dienstverlening van de gemeente aan burgers en bedrijven te verbeteren.
De medewerkers van het loket zijn verantwoordelijk voor het verlenen van alle vergunningen van de Wabo, de APV en de bijzondere wetten.
Momenteel lopen er belangrijke trajecten gericht op de digitalisering van het Wabo proces en het gebruik van een zaaksysteem voor de vergunningen APV en Bijzondere Wetten.
Opdracht
Als kennisbeheerder lever je een belangrijke bijdrage aan de professionalisering van de werkprocessen binnen de unit, je bent de contactpersoon voor de ict-processen,
waaronder het Zaaksysteem. Je zorgt voor het beleggen, bewaken en actualiseren van informatie in systemen, FAQ, SLA’s brochures, de content voor de website, etc.
Je haalt daarvoor actief de informatie op bij de inhoudelijke specialisten van de unit. Je bent contactpersoon voor de unit Klantcontact.
Je bewaakt de juistheid, consistentie, actualiteit en volledigheid van verschillende media en communicatie naar de klant.
Je levert managementinformatie aan proceseigenaren en managers ten behoeve van sturing.
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met procesoptimalisaties en digitaliseringsprojecten bij een gemeente in de laatste 5 jaar (30%)
Aantoonbare kennis van de gemeentelijke organisatie en vergunningenprocessen van het Vergunningenloket (30%)
Aantoonbare ervaring met contentmanagement en/of kennisbeheer (20%)
Kennis van Verseon, Zaaksysteem (5%)
Kennis van GISVG-AVR (5 %)
Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan, dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend.
De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt.
De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase.
Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria.
De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek,
waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
goed analytisch vermogen
resultaat- en klantgericht
gestructureerd
nauwkeurig/ en consequent
prettig in de omgang
Benodigd aantal professionals
een kennisbeheerder
CV-eisen
Maximaal 4 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg te bepalen, minimaal op 3 dagen aanwezig
Planning
De selectiegesprekken bij de gemeente zijn gepland op: dinsdagmiddag 14 en donderdagmiddag 16 april.
Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga.
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
|