Beschrijving
Startdatum 06-05-2015
Einddatum 31-07-2015
Uren per week 28
Uren per dag 8
Opdracht omschrijving
Samen met collega’s werk je aan optimalisatie van de vastgoedtaken binnen de gemeente.
Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van de vastgoedportefeuille en daaraan gelieerde activiteiten op strategisch niveau, je stelt rapportages op in het kader van de planning en control cyclus en je legt daarbij vanzelf de verbindingen tussen beleid en uitvoering. Je levert de strategisch inhoudelijke bijdrage aan vastgoed en stuurt op de operationele taken.
De werkzaamheden van de vastgoedcoördinator bestaan o.a. uit:
het verkopen/aankopen/verhuur van gemeentelijk vastgoed;
het coördineren van het beheer en onderhoud;
het budgetbeheer betreffende de gehele vastgoedportefeuille;
het coördineren van de schoonmaak van de gemeentelijke gebouwen;
het coördineren van contractbeheer en energiebeheer.
Kandidaat omschrijving
Persoonskenmerken
Je hebt/bent:
- een afgeronde Hbo-opleiding Vastgoed en Makelaardij
- enige jaren relevante werkervaring
- zelfstandig en in teamverband kunnen werken
- flexibel
- goed kunnen organiseren van je werk
- klantgericht
- omgevingsbewust
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB.
Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
HBO Vastgoed en Makelaardij
Tenminste 3 jaar relevante werkervaring
Inhoudelijke CV wensen
50 %
HBO Vastgoed en Makelaardij
50 %
Tenminste 3 jaar relevante werkervaring
|