Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Interim Medewerker Burgerzaken (backoffice), 18 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-13 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-6-2015
Voltooiing opdracht: 1-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 18 per week
Aantal FTE: 0,50
Type: 2B dienst     

 

Ter versterking van het Team Burgerzaken binnen het domein Klantcontactcentrum zijn wij op zoek naar kandidaten voor tijdelijke invulling van de functie Medewerker Burgerzaken (backoffice).
 

Doelstelling opdracht
De opdracht betreft de tijdelijke inhuur van een Medewerker Burgerzaken voor backofficetaken (18 uur per week),

 
Resultaten
Het gaat om de dagelijkse invulling van het reguliere werk in de backoffice bij het team Burgerzaken per direct en voor een periode van 6 maanden. In geval van calamiteiten of in het kader van de opdracht is er een optie van verlenging met 2 x 3 maanden.
 
Als medewerker in de backoffice bij het team Burgerzaken zorg je voor een optimaal gebruik van de BRP (Basisregistratie Personen). Je ondersteunt daarbij de collega's in de frontoffice met het gebruik van de applicaties. Ondanks het feit dat het vooral backoffice-werkzaamheden zijn, is er ook rechtstreeks contact met klanten.


Een greep uit het takenpakket:

-Je beheert en onderhoudt mede de applicaties en geautomatiseerde systemen (BRP-bestanden).

-Je handelt het berichtenverkeer af.

-Je voert (bijzondere) actualiseringen uit in het kader van de bijhouding van de BRP en de toekomstige m-GBA.

-Je maakt en verwerkt akten van de burgerlijke stand en beoordeelt brondocumenten.

-Je verstrekt informatie aan burgers en bent een sparringpartner voor je teamgenoten.

-Je draagt vanuit jouw positie bij aan de ontwikkelingen en vernieuwingen binnen het team Burgerzaken en je vakgebied.


Kandidaatomschrijving
Voor de tijdelijke invulling van deze functie ben je op basis van je expertise en ervaring binnen het vakgebied Burgerzaken (nagenoeg) direct inzetbaar en in staat zelfstandig je weg te vinden.

-Je hebt een MBO werk- en denkniveau, aangevuld met de diploma's Administratief Ambtenaar Burgerzaken (AA-BZ) of Basisopleiding Burgerzaken (BO-BZ), Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ) en GBA-specialist.

-Je hebt kennis van en ervaring in de gemeentelijke dienstverlening op het terrein van Inwonerszaken/Burgerzaken.

-Je hebt goede kennis van en ervaring met de BRP, Internationaal personen- en familierecht (IPR) en de burgerlijke stand.

-Je hebt een resultaatgerichte, klantgerichte, flexibele en pro-actieve instelling en goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent in staat op een heldere en duidelijke manier de klant te woord te staan.

-Je bent accuraat en realiseert je dat je met persoonlijke gegevens werkt.

-Je bent je bewust van de vertrouwelijkheid die het werken met persoonsgegevens van je vraagt. Een verklaring omtrent het gedrag (VOG) wordt voor de invulling van deze functie opgevraagd.


Gespreksplanning
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een drietal kandidaten gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
 
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 22 mei a.s. Indien u uitgenodigd wordt voor deze gesprekkenronde ontvangt u uiterlijk dinsdag 19 mei a.s. (12:00) bericht. Mocht uit deze gesprekkenronde geen geschikte kandidaat naar voren komen dan zullen er op basis van de eerste selectieronde met de daaropvolgende kandidaten gesprekken plaatsvinden.
 
De selectiecommissie bij de gesprekken bestaat uit:
manager domein Klantcontactcentrum en een vertegenwoordiging vanuit het Team Burgerzaken.

In het gesprek gaan we onder andere in op de onderstaande punten:

-Ervaringsgericht aantoonbare mate van kennis, ervaring en competenties voor de tijdelijke invulling van de functie Medewerker Burgerzaken.

-Passen binnen bedrijfscultuur van Bernheze (zie ook bij Algemeen). Kernwaarden zijn openheid, betrouwbaarheid en respect.

-Passen binnen het team.


Toelichting op rooster
Gevraagd wordt een kandidaat die 18 uur per week werkt. De daadwerkelijke invulling vindt plaats in overleg met het team.


Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing



Eisen
Afgeronde opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ)
Minimaal een afgeronde opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ) is een vereiste voor de werkzaamheden in onze backoffice Burgerzaken.
Afgeronde opleiding GBA/BRP-specialist
Gezien de inhoud van de functie is kennis en ervaring als GBA/BRP-specialist vereist.
Afgeronde cursus IPR (Internationaal Personen- en Familierecht)
Gezien de inhoud van de functie is kennis en ervaring met het toepassen van het Internationaal Personen- en Familierecht vereist.
Recente werkervaring als Medewerker Burgerzaken (backoffice)
In de afgelopen vijf jaar minimaal 3 jaar ervaring met backofficewerkzaamheden Burgerzaken.
Voor ZZP'ers geldt: In bezit van een VAR-verklaring
Indien u namens/als een bureau inschrijft geldt dit niet, u kunt dan antwoorden met "Ja".
Geoffreerd tarief is all-in
Wij vragen u om in deze offerte een all-in tarief te offreren. Dit betekent onder andere inclusief reiskosten woon-werkverkeer.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Bewijs van afgeronde opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ)

-Bewijs van afgeronde opleiding GBA/BRP-specialist

-Bewijs van afgeronde cursus Internationaal Personen- en Familierecht (IPR)


aanleveren na gunning

-Verklaring omtrent het Gedrag (VOG)

-VAR-verklaring (voor ZZP’ers)


Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel:30 %
 

Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Recente werkervaring als Medewerker Burgerzaken (backoffice)
In de afgelopen vijf jaar minimaal 3 jaar ervaring met backofficewerkzaamheden Burgerzaken. Dit blijkt uit uw CV.

-Vijf of meer jaar ervaring (15 %)

-Drie tot vijf jaar ervaring (10 %)

Weging:15 %

 
Kennis en ervaring als GBA/BRP-specialist
U hebt ervaring als GBA/BRP-specialist. Dit blijkt ook uit uw CV.
Weging:10 %

Kennis van en ervaring met toepassing van IPR (Internationaal Personen- en Familierecht)
U hebt ervaring met de toepassing van IPR. Dit blijkt ook uit uw CV.
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht