Ter versterking van het Team Burgerzaken binnen het domein Klantcontactcentrum zijn wij op zoek naar kandidaten voor tijdelijke invulling van de functie Medewerker Burgerzaken (backoffice).
Doelstelling opdracht
De opdracht betreft de tijdelijke inhuur van een Medewerker Burgerzaken voor backofficetaken (18 uur per week),
Resultaten
Het gaat om de dagelijkse invulling van het reguliere werk in de backoffice bij het team Burgerzaken per direct en voor een periode van 6 maanden. In geval van calamiteiten of in het kader van de opdracht is er een optie van verlenging met 2 x 3 maanden.
Als medewerker in de backoffice bij het team Burgerzaken zorg je voor een optimaal gebruik van de BRP (Basisregistratie Personen). Je ondersteunt daarbij de collega's in de frontoffice met het gebruik van de applicaties. Ondanks het feit dat het vooral backoffice-werkzaamheden zijn, is er ook rechtstreeks contact met klanten.
Een greep uit het takenpakket:
-Je beheert en onderhoudt mede de applicaties en geautomatiseerde systemen (BRP-bestanden).
-Je handelt het berichtenverkeer af.
-Je voert (bijzondere) actualiseringen uit in het kader van de bijhouding van de BRP en de toekomstige m-GBA.
-Je maakt en verwerkt akten van de burgerlijke stand en beoordeelt brondocumenten.
-Je verstrekt informatie aan burgers en bent een sparringpartner voor je teamgenoten.
-Je draagt vanuit jouw positie bij aan de ontwikkelingen en vernieuwingen binnen het team Burgerzaken en je vakgebied.