Beschrijving
Startdatum |
25 mei 2015 |
Einddatum |
20 mei 2016 |
Min. uurtarief |
€ 0,00 |
Max. uurtarief |
€ 40,00 |
Uren per week |
36 |
Uren per dag |
8 |
Optie tot verlenging |
2 keer, 2 maanden |
De opdrachtomschrijving
Wij zoeken voor de debiteurenadministratie een tijdelijke medewerker om de ontstane achterstanden op een gestructureerde manier in kaart te brengen en vervolgens weg te werken. De werkzaamheden bestaan in eerste instantie uit het (telefonisch) afstemmen van het openstaand saldo met debiteuren, het verstrekken van informatie zoals kopie-facturen en het achterhalen waarom de debiteur niet wil betalen. Deze gegevens moeten op een gestructureerde manier worden verwerkt in een spreadsheet. Nadat de problemen zijn geanalyseerd is de volgende stap het opvolgen en afhandelen van de disputen.
De Afdeling
De afdeling debiteurenbeheer en cash management valt onder de afdeling Financiële Administratie (F&A) van het Directoraat Administratieve Dienstverlening (DAD). De afdeling F&A geeft uitvoering aan het financiële en administratieve beleid van het AMC, binnen de daarvoor gegeven centrale richtlijnen. Onder de Financiële Administratie vallen de afdelingen Grootboek, Crediteuren, Debiteuren & Cash Management en Projectadministratie.
De afdeling debiteurenbeheer en cash management ondersteunt alle AMC-afdelingen met de verkoopfacturen en het inningsproces en bestaat uit 6 medewerkers.
De kandidaatomschrijving
Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; Bent cijfermatig sterk, resultaatgericht, werkt nauwkeurig met oog voor detail en hebt geen 9-5 mentaliteit;
- Je bent een pro-actieve, flexibele en communicatieve teamplayer, gericht op het oplossen van problemen. Van de medewerkers wordt eigen initiatief en verantwoordelijkheidsgevoel verwacht.
Terugkoppeling zal plaatsvinden op de in de planning aangegeven datum.
De planning
Datum publicatie |
4 mei 2015 |
Sluiting vragen |
6 mei 2015 |
Beantwoording vragen |
7 mei 2015 |
Sluiting opdracht |
8 mei 2015 |
Gesprekken |
14 mei 2015 |
Terugkoppeling |
20 mei 2015 |
Eisen
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 1 jaar ervaring met een zorgfacturatieproces.
-Je bent minimaal in het bezit van een MBO niveau 4 diploma in financiele richting.
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
-Je hebt ervaring met telefonisch incasseren
-Je hebt kennis van het minnelijke en juridische incassotraject
Gunningscriteria
-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 2 jaar ervaring met SAP en het MS Office pakket
|
100% |
|