Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2015-197
 
Opdracht
Debiteurenbeheerder zorgfacturatieproces, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-08 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 25 mei 2015
Einddatum 20 mei 2016
Min. uurtarief € 0,00
Max. uurtarief € 40,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 2 keer, 2 maanden


De opdrachtomschrijving

Wij zoeken voor de debiteurenadministratie een tijdelijke medewerker om de ontstane achterstanden op een gestructureerde manier in kaart te brengen en vervolgens weg te werken. De werkzaamheden bestaan in eerste instantie uit het (telefonisch) afstemmen van het openstaand saldo met debiteuren, het verstrekken van informatie zoals kopie-facturen en het achterhalen waarom de debiteur niet wil betalen. Deze gegevens moeten op een gestructureerde manier worden verwerkt in een spreadsheet. Nadat de problemen zijn geanalyseerd is de volgende stap het opvolgen en afhandelen van de disputen.

De Afdeling
De afdeling debiteurenbeheer en cash management valt onder de afdeling Financiële Administratie (F&A) van het Directoraat Administratieve Dienstverlening (DAD). De afdeling F&A geeft uitvoering aan het financiële en administratieve beleid van het AMC, binnen de daarvoor gegeven centrale richtlijnen. Onder de Financiële Administratie vallen de afdelingen Grootboek, Crediteuren, Debiteuren & Cash Management en Projectadministratie.
De afdeling debiteurenbeheer en cash management ondersteunt alle AMC-afdelingen met de verkoopfacturen en het inningsproces en bestaat uit 6 medewerkers.

 

De kandidaatomschrijving

Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; Bent cijfermatig sterk, resultaatgericht, werkt nauwkeurig met oog voor detail en hebt geen 9-5 mentaliteit;
- Je bent een pro-actieve, flexibele en communicatieve teamplayer, gericht op het oplossen van problemen. Van de medewerkers wordt eigen initiatief en verantwoordelijkheidsgevoel verwacht.

Terugkoppeling zal plaatsvinden op de in de planning aangegeven datum.


De planning

Datum publicatie 4 mei 2015
Sluiting vragen 6 mei 2015
Beantwoording vragen 7 mei 2015
Sluiting opdracht 8 mei 2015
Gesprekken 14 mei 2015
Terugkoppeling 20 mei 2015

 

Eisen

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 1 jaar ervaring met een zorgfacturatieproces.

-Je bent minimaal in het bezit van een MBO niveau 4 diploma in financiele richting.

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.

-Je hebt ervaring met telefonisch incasseren

-Je hebt kennis van het minnelijke en juridische incassotraject

 

Gunningscriteria

-Je hebt, via het CV aantoonbaar, minimaal 2 jaar ervaring met SAP en het MS Office pakket

100%

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht