Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Coordinator citymarketing & toerisme
 
Sluitingsdatum
2015-05-18 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Marketing
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-8-2015
Voltooiing opdracht: 31-1-2016
Optie verlenging: n.v.t
Prijsstelling: €35 - €65 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

Opdrachtomschrijving
 
De afdeling Economische Zaken (EZ) is een van de zeven productafdelingen van Stadsontwikkeling. De afdeling houdt zich bezig met het ontwikkelen en uitvoeren van economisch beleid. Citymarketing, Toerisme en Evenementen is een van de vijf kerntaken van de afdeling en wordt bemenst door 2 fte. De afdeling heeft vele externe contacten en werkt nauw samen met andere sectoren en afdelingen. De medewerkers opereren professioneel , met veel inzet, hoge betrokkenheid en een grote mate van zelfstandigheid.


Hoofdtaken:
-Realisatie van een reeds opgestarte citymarketing campagne waarbij op een viertal momenten een concreet product
     moet worden opgeleverd in de Volkskrant. (voorbeeld Volkskrant Magazine van 28 maart 2015). Aansturing van
     offline / online en social media uitingen. Communicatie met de externe stakeholders.
-Jeroen Bosch Onthaal. Realisatie van een vijftal stakeholders bijeenkomsten voor bedrijven waarbij de
     tentoonstelling JB 500 wordt gebruikt als  aanleiding om bedrijvennetwerken uit te breiden of te verdiepen.
     Idem t.a.v. doelgroep Bezoekers.
-Marketing en Toeristische infrastructuur upgraden voor tentoonstelling JB 500; voorbeeld:
     vernieuwen / verbeteren website, bewegwijzering, arrangementontwikkeling etc..

Secundaire taken:
-In- en extern bewaken van gebruik Merkstrategie stad ’sH.
-Bijdrage aan ontwikkeling programma Vrijetijdseconomie. 
 
 
Kandidaatomschrijving
Opleiding:
-  
WO opleiding in Citymarketing /  Vrijetijdseconomie.
-   Bewezen vaardigheid om projecten met interne en externe deelnemers (inhoudelijk) aan te sturen.
-   Bewezen vermogen om snel inhoudelijk in te werken in werkveld, gemeentelijke organisatie en stad om van daaruit
     actief te handelen.
-  Realiserend vermogen.

 
Werkervaring:
-  Tenminste 5 jaar ervaring in een Citymarketing functie bij een (middel)grote stad.
-  Tenminste 5 jaar ervaring in marketing, ervaring met social media. 

 
Competenties:
-  Zelfstandig werken, strategisch inzicht, sociale vaardigheden en hands on.
-  Goede communicatieve/netwerkvaardigheden en vermogen tot samenwerking.
-  Een resultaatgerichte instelling.
-  Bekend zijn met cultuur en omgangsvormen in onze stad is een pré.
-  Bewezen vermogen  om na een korte inwerkperiode op een “rijdende trein” te springen en concreet uitvoering te
   geven aan reeds in gang gezet beleid en projecten. 

 
Gespreksplanning
Het gaat om een inhuur/detachering voor 36 uur per week.
Periode: 1 augustus 2015 - 1 februari 2016
Er ligt geen vast contract in het vooruitzicht.
 
 
 
Eisen
 
Opleiding
Kandidaat heeft een WO-opleiding in Citymarkting / Vrijetijdseconomie. Beschikt over bewezen vaardigheid om projecten met interne en externe deelnemers aan te sturen. Beschikt over bewezen vermogen om snel inhoudelijk ingewerkt te raken in werkveld, gemeentelijke organisatie en stad.
Werkervaring
- Tenminste 5 jaar ervaring in een Citymarketing-functie bij een (middel)grote stad. - Tenminste 5 jaar ervaring in marketing, ervaring met social media.
 
 
Competenties
- Zelfstandig werken, strategisch inzicht, sociale vaardigheden en hands on. - Goede communicatieve/netwerkvaardigheden en vermogen tot samenwerking. - Een resultaatgerichte instelling. - Bekend zijn met cultuur en omgangsvormen in onze stad is een pré. - Bewezen vermogen om na een korte inwerkperiode op een “rijdende trein” te springen en concreet uitvoering te geven aan reeds in gang gezet beleid en projecten.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
  • Eigen verklaring
  • Kopie diploma
aanleveren na gunning
  • VAR verklaring

Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:40 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:20 %

 
Opleiding
Vrijetijdseconomie.
Weging:10 %

 
Werkervaring
- Tenminste 5 jaar ervaring in een Citymarketing-functie bij een (middel)grote stad. - Tenminste 5 jaar ervaring in marketing, ervaring met social media.

->3 jaar relevante werkervaring (5 %)

-3-5 jaar relevante werkervaring (10 %)

->5 jaar relevante werkervaring (15 %)

Weging:15 %

 
Werkervaring
Kandidaat beschikt over bewezen vaardigheid om projecten met interne en externe deelnemers aan te sturen. Kandidaat beschikt over bewezen vermogen om snel inhoudelijk ingewerkt te raken in werkveld, gemeentelijke organisatie en stad.
Weging:10 %

 
Competenties
- Zelfstandig werken, strategisch inzicht, sociale vaardigheden en hands on. - Goede communicatieve/netwerkvaardigheden en vermogen tot samenwerking. - Een resultaatgerichte instelling. - Bekend zijn met cultuur en omgangsvormen in onze stad is een pré. - Bewezen vermogen om na een korte inwerkperiode op een “rijdende trein” te springen en concreet uitvoering te geven aan reeds in gang gezet beleid en projecten.
Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht