Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
18-5-2015 |
Einddatum |
1-7-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
Het betreft specifiek een project i.h.k.v. de herbeoordeling van de arbeidsverplichtingen voor 01-07-2015 (i.h.k.v. de P-wet) |
Functieprofiel klantmanager doelmatigheid
Taken: De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
Functie-inhoud
1. Bestandsbeheer
- Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen;
- fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding;
- past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
2. Trajectbegeleiding
- stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
- motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
- verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
- houdt contact met de re-integratiebedrijven teneinde de voortgang van het traject te waarborgen
- bewaakt en controleert de voortgang van het traject
- draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
Functie eisen:
- Hbo werk- en denkniveau
- 2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Wwb
- Minimaal 2 jaar ervaring met diagnosestelling in het kader van re-integratie
- ervaring met het inkopen van instrumenten in het kader van re-integratie
- Kennis van GWS4all en Mre
Competenties :
- Communicatief vaardig
- Inlevingsvermogen
- Integer
- Stressbestendig
- Zelfstandig
|