Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ12516
 
Opdracht
Juridisch medewerker, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-05-14 08:30
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-6-2015
Einddatum 30-10-2015
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden

 

 

De werkvoorraad bij de cluster Juridisch advies voor vooral de bezwaarschriften loopt momenteel snel op. Onze bezwaarschriften zijn gebonden aan termijnen uit de Algemene wet bestuursrecht. Wij hebben afspraken gemaakt om de bezwaarschriften in 2015 allemaal binnen die termijnen af te handelen.

De cluster ziet de volgende taken als uit te besteden aan een administratieve kracht onder verantwoordelijkheid van het secretariaat commissie bezwaarschriften: 

-Bijhouden overzicht bezwaarschriften.

-Awb ontvangstbevestigingen versturen.

-Verdagingen, opschortingen versturen.

-Plannen van informeel overleggen.

-Stukken opvragen die ten grondslag liggen aan het bestreden besluit.

-Bezwaardossier samenstellen.

-Inhoudsopgave maken voor bezwaardossiers.

-Bezwaardossiers aan commissie bezwaarschriften en aan belanghebbenden versturen.

-Plannen vergaderschema.

-Reserveren vergaderruimte.

Een belangrijk deel van deze taken kunnen worden verricht door een administratieve kracht met voeling voor juridische procedures en onder begeleiding. 

 

 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie (juridisch administratief, gemeente) Ingeschakeld  
Afgeronde MBO+ opleiding Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht