Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-6-2015 |
Einddatum |
1-11-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Anders |
Het takenpakket omvat 1e én 2e lijns werkzaamheden op het gebied van de burgerlijke stand, de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA), reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaringen omtrent het gedrag en adresonderzoeken. Het gaat hier om eenallround functie waarbij balie en backoffice taken verricht worden.
-Je hebt minimaal een jaar ervaring opgedaan bij burgerzaken/publiekszaken bij een gemeente en hebt aantoonbare affiniteit met het vak burgerzaken/publiekszaken;
-Je hebt een MBO werk- en denkniveau, bent communicatief vaardig, flexibel, nauwkeurig, resultaat- en klantgericht en gaat voor kwaliteit;
-Je vindt het leuk om met mensen te werken;
-Je bent minimaal in bezit van het diploma Basisopleiding burgerzaken (BO-BZ) of BABZ;
-Je werkt in een flexibel rooster en bent bereid om minimaal 1 avond in de week te werken
|