Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000349
 
Opdracht
Procesontwerper, 36-40 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-04 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
01-07-2015
30-09-2015
Ja, in overleg
36 a 40


 

Als procesontwerper lever je een belangrijke bijdrage aan de beoogde inrichting van het Politie Diensten Centrum (PDC) en specifiek voor financiën.
Je bent verantwoordelijk voor het mede vormgeven van de werking van een aantal financiële processen. Je koppelt deze processen aan de beoogde inrichting (Informatievoorziening (IV), organisatorisch).
Dit onder verantwoordelijkheid van de realisatiemanager en in samenwerking met de procesontwerpers in de diensten.
Je wordt hierbij ondersteund door het Project Procesarchitectuur PDC op het gebied van standaarden en richtlijnen.



Inrichten van financiële processen.



Je bent verantwoordelijk voor het (mede) vormgeven van financiële processen.


-Het opstellen van het ontwerp van de financiele processen, inclusief het ontwerp van producten en het koppelen van processen aan actoren.

-Het organiseren en begeleiden van sessies waarin het procesontwerp tot stand komt.



-Minimaal een afgeronde erkende HBO opleiding Bedrijfskunde/Bestuurskunde/Bestuurlijke Informatiekunde/HEAO BI/MER/HES of hoger is een wens.

-De behaalde erkende Prince2 Foundation certificering is een wens.

 

-Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesontwerper in de afgelopen 5 jaar.

-Recente aantoonbare opgedane kennis en werkervaring met het gebruik van BPMN is een wens (niet ouder dan 2 jaar).

-Recente aantoonbare opgedane kennis en minimaal 2 jaar werkervaring met het gebruik van Archimate is een wens (niet ouder dan 2 jaar).

-Recente aantoonbare opgedane kennis en minimaar 2 jaar werkervaring met financiële processen (niet ouder dan 2 jaar).

-Aantoonbare kennis van overheidsfinanciën, dit dient duidelijk per werkervaring te worden beschreven, dit is een eis.



- Doorzettingsvermogen;

- Kwaliteitsgerichtheid;

- Organisatie sensitief;

- Organisatievermogen;

- Samenwerken.


Planning / Afspraken

De gesprekken met de top kandidaten op basis van de economisch meest voordelige inschrijving vinden naar verwachting op woensdag 10 juni 2015. Gelieve hiermee rekening te houden. Wij verwachten dat de eindselectie spoedig na het laatste gesprek plaats zal vinden.
08-06-2015


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2015 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 30 september 2015 voor 32 - 36 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Maakt u geen gebruik van bijgevoegde template ZAL uw bieding terzijde worden gelegd. Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Vul het Template Referentie (kern)competenties in voor het aanleveren van minimaal één referentie (niet ouder dan 5 jaar), aan de hand van de weergegeven (kern)competenties in de aanvraag. Verwijzing naar referenties die staan vermeld in het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Minimaal 2 jaar uitgebreide kennis opgedaan van en ervaring met overheidsfinanciën, dit dient duidelijk per werkervaring te worden benoemd.
 
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als procesontwerper. De functienaam, werkervaring, aantal uur, start- en einddatum dienen duidelijk per werkervaring te worden weergegeven.
 
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het totale financiële proces (FP&C cyclus). Ervaring op alleen deelprocessen of projecten wordt afgewezen.


Inhoudelijke CV wensen
40 % Minimaal 2 jaar werkervaring met Archimate / BPMN. Dit dient duidelijk per werkervaring te worden aangegeven.
20 % Afgeronde Prince2 Foundation en/of Practicioner Scoreverdeling: Prince2 Foundation: 2/5 Prince2 Practicioner: 3/5 Prince2 Foundation en Practioner: 5/5
40 % Afgeronde hbo-opleiding of hoger Scoreverdeling: afgeronde hbo: 2/5 afgeronde hbo richting bedrijfskunde, bestuurlijke informatiekunde, heao BI, MER of HES: 3/5 afgeronde wo: 4/5 afgeronde wo in de financiële of bestuurlijke informatiekunde richting 5/5 Een kopie van het diploma dient te worden bijgevoegd.


Planning
29-05-2015 00:00
01-06-2015 18:00
02-06-2015 23:59
04-06-2015 12:00
04-06-2015 00:00
08-06-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht