Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker DIV, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-09 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 15-6-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 12 maanden
Prijsstelling: maximaal €40
Vakgebied: Dienstverlening & Facilitair
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

 

Taken

-Je scant en registreert inkomende documenten;

-Je vormt en ordent digitale dossiers;

-Je controleert centraal geregistreerde stukken;

-Je zoekt dossiers op en stelt deze (digitaal) beschikbaar;

-Je beantwoordt (zoek)vragen van interne klanten;

 
Kandidaatomschrijving

-Je bent in het bezit van een diploma LARM of LIS; 

-Je hebt ruime ervaring als medewerker DIV;

-Je bent werkzaam (geweest) binnen een overheidsorganisatie en bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie;

-Je hebt ervaring met het werken met een DSP en digitale archivering, bij voorkeur Corsa;

-Je bent dienstverlenend, nauwkeurig, proactief, laat je niet snel uit het veld slaan en bent positief ingesteld;

-Je bent enthousiast over het vakgebied, je weet de juiste prioriteiten te stellen, plant je eigen werk, werkt graag samen maar kan ook zelfstandig werken.

 
 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 11 juni 2015.
 
 

Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde opleiding LARM of LIS.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als DIV medewerker.
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Kopie diploma


aanleveren na gunning

-ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als DIV medewerker binnen een gemeente.
Weging:20 %

Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met het documentmanagementsysteem Corsa.
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht