Wat vragen wij?
Minimaal MBO werk- en denkniveau en werkervaring en kennis op het gebied van burgerzaken. Je bent in het bezit van het diploma basisopleiding burgerzaken, kunt goed met mensen omgaan en bent klantgericht. Je bent je bewust van de rol die je als vertegenwoordig(st)er van de gemeente Oldambt hebt en je eigen invloed hierop. Je zet je voor 100% in om in teamverband de gestelde doelen en resultaten te behalen. Verder ben je proactief, leergiering en accuraat en speel je graag in op behoeften van de klant. Goed presteren is jouw motto. Affiniteit met ICT en cijfermatig inzicht is gewenst.
in bezit van diploma basisopleiding burgerzaken
Weging prijsdeel: 20 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %
Beschikt over relevante werkervaring op een afdeling burgerzaken
< 1 jaar (5 %)
1 tot 2 jaar (10 %)
>3jaar (20 %)
Weging:20 %