Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ12767
 
Opdracht
Projectleider Implementatie klant contact systeem (KCS), 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-08 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 10-6-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Project

 

Functie:
Leiding geven aan het project implementeren van een KCS / Zaaksysteem met een samenwerkingsomgeving.
 
Achtergrond:
De gemeente  wil haar burgers, bedrijven en partners zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Dit betekent dat informatie altijd beschikbaar moet zijn en dat processen helder en transparant moeten zijn. De gemeente wil, in aansluiting op het Antwoord© concept één centraal aanspreekpunt voor burgers en bedrijven. Om één antwoord te kunnen geven, onafhankelijk van het kanaal en de medewerker, is het nodig dat informatie centraal beschikbaar is.  
 
De gemeente wil grip hebben op haar informatie. Iedereen moet kunnen beschikken over de juiste en actuele informatie ten behoeve van klantgerichte, eenduidige dienstverlening en terugkoppeling aan burger, bedrijven en partnerorganisaties.  Deze informatie moet conform archief wet- en regelgeving opgeslagen en beheerd worden.
 
Om deze doelstelling te bereiken is een programma opgestart onder de naam Geheugen van Gouda. Eén van projecten onder dit programma is de technische implementatie van een KCS / Zaaksysteem en samenwerkingsomgeving. Voor dit project zoeken wij een ervaren projectleider.
 
De gemeente is op dit moment bezig met een aanbesteding voor een KCS / Zaaksysteem en samenwerkingsomgeving. Om deze reden kan er geen specifieke productnaam genoemd worden.
 
Taken:
Als projectleider ben je verantwoordelijke voor het volledig werkend en gebruiksklaar opleveren van een KCS / Zaaksysteem en samenwerkingsomgeving.
 
De implementatie bevat de volgende stappen:
 
    Basisinstallatie op de lokale omgeving
    Basisintegratie (koppelingen)
    Basisconfiguratie
    Specifieke configuratie
    Migratie van data en functionaliteit van huidige applicaties in het KCS, Zaaksysteem of samenwerkingsomgeving
    Training van beheerders en eindgebruikers
    Acceptatietest
 
 
 
Functie eisen:
 
    U heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding
    U heeft minimaal 5 jaar kennis en ervaring opgedaan als projectleider op het gebied van informatievoorziening en automatisering bij een (middel)grote gemeente
    U heeft minimaal 5 jaar kennis en ervaring opgedaan met KING Gemma processen
    U heeft minimaal 5 jaar kennis en ervaring opgedaan met zaakgericht werken bij een (middel)grote gemeente
    U heeft korter dan 5 jaar geleden ervaring opgedaan met een soortgelijk implementatietraject
    U bent in staat om gebruikers (medewerkers van de gemeente) advies te geven over de functionele inrichting van het KCS, zaaksysteem en samenwerkingsomgeving
    Het is een pré om ervaring te hebben met DSP en zaaktypen
    Het is een pre om kennis en ervaring te hebben van Verseon (huidig DMS)
    Het is een pre om kennis en ervaring te hebben van Webnext (huidige webformulieren)
    Communicatieve en samenwerkingsvaardigheden
    Klantgericht en flexibel
    Zelfstandig en proactief
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht