Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007405
 
Opdracht
Senior Service Delivery Manager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-19 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
01-07-2015
01-01-2016
36
8
3
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden?Verlengingsperiode
0De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

e afdeling I&A bestaat uit vier teams SG (Systemen en Gegevens), DIV (Documentaire Informatievoorziening), WS (Werkplekbeheer en Support) en IPM (Informatie en Procesmanagement). Zij levert alle ICT-faciliteiten als Servers, Netwerken, Werkstations en telefonie met daarop toepassingen voor kantoorautomatisering en specifieke werkplekfuncties. In team SG zijn 9 systeembeheerders en 6 applicatiebeheerders actief. Dit jaar wordt een reorganisatie doorgevoerd waarvoor de plannen inmiddels opgesteld zijn. Ter uitbreiding en in afwachting van de definitieve invulling ná de reorganisatie, zoeken wij voor de afdeling I&A een Senior Service Delivery Manager.

In algemene zin bestaat de functie uit het (samen met het informatiemanagers) uitvoeren van het reguliere relatiemanagement gericht op de ICT-infrastructuurdiensten, het opstellen en verzorgen van rapportages aan de afnemers van de ICT-diensten van de afdeling I&A overeenkomstig afgestemde of af te stemmen SLA’s, het opstellen en bewaken van de uitvoering van Service Improvement Plannen (SIP’s), het mede opstellen en onderhouden van de PDC (Product Diensten Catalogus) en het opstellen of finetunen van SLA’s met leveranciers. Tenslotte neem je deel aan het Change Advisery Board (CAB) en vertegenwoordigt hierin de belangen van de afnemers.

In het bijzonder bestaat de functie ook uit het opstellen van de wensen en eisen mbt nieuwe Service Management Tooling alsmede tooling voor het reserveren van vergaderruimten (bij voorkeur in één en dezelfde tooling).

Daarnaast zullen de komende periode de Audio Visuele middelen (AV-middelen) die bij de gemeente in gebruik zijn overgedragen worden van de afdeling Huisvesting en Services naar de I&A afdeling. Ook dit traject zal door de nieuwe Service Delivery Manager opgepakt moeten worden zodanig dat er een duidelijke en stabiele dienstverlening ontstaat en blijft.

Je levert tenslotte een belangrijke bijdrage aan projecten binnen je vakgebied. Je werkt samen met procesmatig samenwerkende teams met verschillende disciplines binnen de afdeling Informatiebeheer en Automatisering.

Toelichting bij verlengingen en verlengingsperiode: In de te sluiten overeenkomst wordt een optie opgenomen om de overeenkomst maximaal 3 keer te verlengen. De verlengingstermijn is daarbij variabel en wordt nader besproken.
 

Je beschikt over de volgende achtergrond, kennis en ervaring:

-Kennis van en ervaring met het uitvoeren van de rol van Service Delivery Management op Senior niveau;

-Gecertificeerd ITIL servicemanager;

-Ruime ervaring met (selectie en implementatie van) tooling voor operationele en tactische ITIL processen en het inrichten van deze processen;

-Kennis van en ervaring met het opstellen van Product Diensten Catalogi;


Naast bovenstaande eisen beschik je over:

-Ervaring binnen (gemeentelijke) overheden

-Het vermogen op diverse niveau’s te kunnen functioneren

-Gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen

-Een gerelateerde WO- of HBO opleiding   

-Een scherpe, kritische blik en bent een doorzetter met implementatiekracht

-Je bent meer een teamspeler dan een solist

-Minimaal 4 jaar ervaring in vergelijkbare rol of functie bij een grotere organisatie (> 750 medewerkers)

Zowel je schriftelijke als je mondelinge communicatie zijn van uitstekend niveau. Je hebt een helder analytisch vermogen, werkt goed samen en neemt gemakkelijk initiatieven. Tenslotte ben je klant-, resultaat- en procesgericht, organisatiesensitief en sta je voor kwaliteit!




Tarief
Maximaal: € 95,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
Minimaal een afgeronde gerelateerde HBO-opleiding (op CV aantoonbaar)
 
Minimaal 4 jaar ervaring in een organisatie met tenminste 750 medewerkers op het gebied van ICT Servicemanagement (op CV aantoonbaar)
 
In het bezit van ITIL certificaten minimaal versie 2 (certificaten aangeven, op CV aantoonbaar)
 
Ervaring met selectie en implementatie tooling voor (ITIL) servicemanagement. Minimaal 3 selectie- en implementatietrajecten doorlopen (op CV aantoonbaar)


Inhoudelijke CV wensen
20 % Een afgeronde gerelateerde WO-opleiding (op CV aantoonbaar)
40 % Minimaal 1 jaar ervaring met servicemanagement rondom AV-middelen (op CV aantoonbaar)
40 % Minimaal 2 jaar ervaring bij (gemeentelijke) overheden met tenminste 750 medewerkers (op CV aantoonbaar)


Planning
09-06-2015 00:00
12-06-2015 23:59
15-06-2015 23:59
19-06-2015 23:59
22-06-2015 00:00
10-07-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht