Je beschikt over de volgende achtergrond, kennis en ervaring:
-Kennis van en ervaring met het uitvoeren van de rol van Service Delivery Management op Senior niveau;
-Gecertificeerd ITIL servicemanager;
-Ruime ervaring met (selectie en implementatie van) tooling voor operationele en tactische ITIL processen en het inrichten van deze processen;
-Kennis van en ervaring met het opstellen van Product Diensten Catalogi;
Naast bovenstaande eisen beschik je over:
-Ervaring binnen (gemeentelijke) overheden
-Het vermogen op diverse niveau’s te kunnen functioneren
-Gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen
-Een gerelateerde WO- of HBO opleiding
-Een scherpe, kritische blik en bent een doorzetter met implementatiekracht
-Je bent meer een teamspeler dan een solist
-Minimaal 4 jaar ervaring in vergelijkbare rol of functie bij een grotere organisatie (> 750 medewerkers)
Zowel je schriftelijke als je mondelinge communicatie zijn van uitstekend niveau. Je hebt een helder analytisch vermogen, werkt goed samen en neemt gemakkelijk initiatieven. Tenslotte ben je klant-, resultaat- en procesgericht, organisatiesensitief en sta je voor kwaliteit!
Tarief
Maximaal: € 95,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.