-MBO werk- en denkniveau (SOD I en SOD II of vergelijkbare opleiding).
-Ruime ervaring met (complexe) dossiervorming binnen een gemeente.
-Kennis van digitale informatievoorziening. De medewerker weet de standaard technieken op het gebied van gegevensbeheer en documentaire informatievoorziening te vertalen in beheeraspecten en toe te passen.
-Kennis van de actuele wet- en regelgeving. De medewerker weet de opbouw en systematiek van wet- en regelgeving op het gebied van gegevensbeheer en documentaire informatievoorziening . De medewerker weet procedures, richtlijnen en -regelgeving te volgen en bewaken.
-Kennis van werken met en beheren van een DMS is een pré.
-Bereidheid tot eventuele toekomstige urenuitbreiding is een pré.
Persoonlijke kenmerken en competenties
Voor iedere medewerker zijn drie organisatiebrede kerncompetenties vastgesteld:
-resultaatgericht
-ondernemend, met focus op de klant
-samenwerkend, met focus op ontwikkeling
Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
-Kwaliteitsgerichtheid, streeft naar continue kwaliteitsverbetering. Stelt prioriteiten om de kwaliteit van het product te bewaken, streeft naar het realiseren van de kwaliteitseisen, heeft tijdig zicht op afwijkingen in het kwaliteitsniveau en ontdekt en vereffent deze afwijkingen;
-Analytisch vermogen, signaleert problemen, herkent belangrijke informatie, legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op en zoekt ter zake doende gegevens. Doorziet de kern van problemen, onderscheidt hoofd- en bijzaken en geeft aan welke informatie ontbreekt om tot een goede analyse te komen.
-Nauwkeurigheid, verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse. Heeft oog voor details, voert werkzaamheden met grote precisie uit, signaleert en corrigeert gemaakte fouten en maakt zelden fouten.
-Klantgerichtheid, weet wensen of behoeften van klanten of gebruikers te onderzoeken en hiernaar te handelen, zet zich proactief in de voor klant en denkt met de klant mee, toont respect voor de klant, geeft klanten het gevoel dat zij serieus genomen worden, vraagt naar de behoeften en wensen van de klant en stemt daar de service op af;
-Verantwoordelijkheid, komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voortvloeien uit het eigen handelen. Signaleert wanneer afspraken niet worden nagekomen, signaleert wanneer er geen heldere afspraken zijn gemaakt. Neemt zelf verantwoordelijkheid wanneer het eigen handelen niet goed uitpakt.
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.