Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007544
 
Opdracht
Medewerker Documentaire Informatievoorziening, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-23 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
01-07-2015
31-12-2015
36
8
3
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving


Algemene informatie
Het team Documentaire Informatievoorziening (DI) is onderdeel van de afdeling Facilitair Beheer en Documentaire Informatie. De afdeling draagt zorg voor een optimale ondersteuning van de primaire processen door het leveren van (facilitaire) producten en diensten aan collega’s. De afdeling beschikt over een Producten en Dienstencatalogus (PDC) en er is een Service Level Agreement (SLA) afgesloten. Daarmee weet de klant op welke wijze en onder welke voorwaarden de afdeling haar producten en diensten leveren.


Functieomschrijving
Als medewerker DI voer je beheersmatige werkzaamheden uit met betrekking tot gegevens. Het gaat om werkzaamheden met een dienstverlenend en ondersteunend karakter binnen het taakveld van documentaire informatievoorziening. De uitvoerende werkzaamheden vinden plaats op basis van instructies en voorschriften.




Werkzaamheden
-Het registreren van inkomende post in het zaaksysteem.
-Het vormen van (digitale) dossiers.
-Het opzoeken en uitlenen van opgevraagde dossiers cq. verstrekken van informatie met betrekking tot het  dynamisch archief.



Functie-eisen

-MBO werk- en denkniveau (SOD I en SOD II of vergelijkbare opleiding).

-Ruime ervaring met (complexe) dossiervorming binnen een gemeente.

-Kennis van digitale informatievoorziening.  De medewerker weet de standaard technieken op het gebied van gegevensbeheer en documentaire informatievoorziening te vertalen in beheeraspecten en toe te passen.

-Kennis van de actuele wet- en regelgeving. De medewerker weet de opbouw en systematiek van wet- en regelgeving op het gebied van gegevensbeheer en documentaire informatievoorziening . De medewerker weet procedures, richtlijnen en -regelgeving te volgen en bewaken.

-Kennis van werken met en beheren van een DMS is een pré.

-Bereidheid tot eventuele toekomstige urenuitbreiding is een pré.


Persoonlijke kenmerken en competenties

Voor iedere medewerker zijn drie organisatiebrede kerncompetenties vastgesteld:

-resultaatgericht

-ondernemend, met focus op de klant

-samenwerkend, met focus op ontwikkeling

Daarnaast beschik je over de volgende competenties:

-Kwaliteitsgerichtheid, streeft naar continue kwaliteitsverbetering. Stelt prioriteiten om de kwaliteit van het product te bewaken, streeft naar het realiseren van de kwaliteitseisen, heeft tijdig zicht op afwijkingen in het kwaliteitsniveau en ontdekt en vereffent deze afwijkingen;

-Analytisch vermogen, signaleert problemen, herkent belangrijke informatie, legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op en zoekt ter zake doende gegevens. Doorziet de kern van problemen, onderscheidt hoofd- en bijzaken en geeft aan welke informatie ontbreekt om tot een goede analyse te komen.

-Nauwkeurigheid, verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse. Heeft oog voor details, voert werkzaamheden met grote precisie uit, signaleert en corrigeert gemaakte fouten en maakt zelden fouten.

-Klantgerichtheid, weet wensen of behoeften van klanten of gebruikers te onderzoeken en hiernaar te handelen, zet zich proactief in de voor klant en denkt met de klant mee, toont respect voor de klant, geeft klanten het gevoel dat zij serieus genomen worden, vraagt naar de behoeften en wensen van de klant en stemt daar de service op af;

-Verantwoordelijkheid, komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voortvloeien uit het eigen handelen. Signaleert wanneer afspraken niet worden nagekomen, signaleert wanneer er geen heldere afspraken zijn gemaakt. Neemt zelf verantwoordelijkheid wanneer het eigen handelen niet goed uitpakt.



Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.




Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Afgeronde MBO opleiding richting SOD I en SOD II
 
Meer dan 3 jaar ervaring met (complexe) dossiervorming op dynamisch archief binnen de gemeentelijke overheid
 
Kennis van de actuele wet- en regelgeving op het gebied van gegevensbeheer en documentaire informatievoorziening



Inhoudelijke CV wensen
20 % Meer dan een jaar werkervaring met Decos
60 % Recente aantoonbare ervaring binnen een gemeentelijk archief
20 %Kennis van selectie en vernietiging van archieven


Planning
16-06-2015 00:00
18-06-2015 23:59
19-06-2015 23:59
23-06-2015 23:59
24-06-2015 00:00
30-06-2015 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht