Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007582
 
Opdracht
Financieel administratief medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-06-21 08:50
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
06-07-2015
31-12-2015
36
8
3
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.


Opdracht omschrijving


Algemene informatie
Het team administratieve ondersteuning is onderdeel van de sector Sociale Zaken van de dienst Welzijn en telt ongeveer 20 medewerkers.  Het team administratieve ondersteuning is een enthousiast team en zorgt door hun klantvriendelijke dienstverlening voor een optimale ondersteuning van alle teams binnen de sector Sociale Zaken.


Functieomschrijving

Als financieel administratief medewerker verricht je de volgende werkzaamheden:

-uitkeringsverstrekking en onderhoud

-vaststellen van terugvorderingen

-debiteurenbewaking en onderhoud

-verwerken van samenloopsignalen

-verwerken van besluiten in uitkeringscomponenten

-controleren van de (systeem) output




Functie-eisen

-je hebt minimaal MBO opleidingsniveau

-je beschikt over een boekhoudkundige opleiding (bijvoorbeeld MBA)

-je hebt kennis van belastingwetgeving, sociale wetgeving en kennis van het GWS4ALL systeem

-financieel-administratieve ervaring op het vakgebied van uitkeringsverstrekking is een vereiste.



Competenties
Klantgericht handelen, Problemen oplossen, Nauwkeurig handelen, Flexibel handelen en Handelen onder druk.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

Afgeronde MBO opleiding, financieel-administratieve richting
 
Kennis van belastingwetgeving, sociale wetgeving
 
Minimaal 2 jaar financieel-administratieve ervaring op het vakgebied van uitkeringsverstrekking


Inhoudelijke CV wensen
60 % Minimaal 1 jaar ervaring met het werken met het GWS4ALL systeem
20 % Aantoonbare werkervaring op het gebied van sociale wetgeving
20 % Ervaring met gemeentelijke uitkeringsadministratie


Planning
19-06-2015 00:00
23-06-2015 12:00
23-06-2015 23:59
26-06-2015 23:59
29-06-2015 00:00
03-07-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht