Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Inkomensconsulent, 31 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-10 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-8-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €50
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 31 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     
nten
 
 
 
Opdrachtomschrijving
 
Afdeling Sociale Zaken (SZ)
Bij de afdeling SZ werken ca. 50 medewerkers die samen verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van diverse wetten zoals onder meer de Wet Werk en Bijstand (WWB) en de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO). De afdeling bestaat uit meerdere teams: Re-integratie, Inkomen, Bijzondere regelingen, WMO, Juridische Kwaliteit en ondersteunende diensten. SZ is een zeer dynamische afdeling die door haar nauwe relatie met de samenleving en wijzigingen in de wetgeving snel moet inspringen op veranderingen. Het werken op de afdeling is hierdoor leuk en afwisselend.

Het takenpakket:

-Beoordelen aanvragen levensonderhoud Participatiewet incl. kostendelersnorm,, IOAW, IOAZ;

-Intrekkingen of beëindigingen;

-Herziening- en/of terugvordering;

-Herberekeningen;

-Uitvoeren van tussentijdse onderzoeken;

-Handhaving en huisbezoek;

-Onderhouden van contacten met klanten, re-integratieconsulenten en consulenten handhaving;

-Het opleggen van boetes en maatregelen;

-Voorlichten van de klant over mogelijkheden, rechten en plichten;

-Het berekenen van de hoogte van de uitkering,

-Het doorvoeren van mutaties en klaarzetten van betalingen.

 
Kandidaatomschrijving
Wat is je profiel?

-Je hebt een HBO kennis- en denkniveau

-Je hebt relevante werkervaring als inkomensconsulent van het gehele uitkeringsproces, vanaf de poort tot aan het klaarzetten van de uitkering.

-Je hebt kennis van en ervaring met GWS4all;

-Je bent flexibel, klantgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden;

-Je bent resultaatgericht en analytisch ingesteld;

-Je beschikt over een probleemoplossend vermogen en bent stressbestendig;

-Je communiceert duidelijk en bent gericht op samenwerking;

-Je beschikt over een goede rekenvaardigheid;

-Als cultuurwaarden voor alle medewerkers zijn geformuleerd: Afspraak is afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).


Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 29 of 30. 

Voor deze functie wordt zowel intern als extern geworven. Bij meedere kandidaten hebben interne kandidaten voorrang.
 
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Taletenregio. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.
Toelichting op rooster
Werkdagen zijn in overleg met de manager
 
personeelsverschaffing
Eisen
 

Werkervaring Inkomensconsulent
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar als Inkomensconsulent.
Referentie vereist


Werkervaring Uitkeringsadministratie
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar met uitkeringsadministratie.
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-ID bewijs (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:10 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:60 %

GWS
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de applicatie GWS4all
Weging:30 %

 

 

 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht