Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ12961
 
Opdracht
Applicatie-/informatiebeheerder, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-01 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 22-6-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging Ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

Gemeenten zijn vanaf 1 januari 2015 verantwoordelijk voor de uitvoering van gedecentraliseerde taken van het Rijk. De directie Maatschappelijke Ontwikkeling is voor een groot deel verantwoordelijk voor de realisatie hiervan. Op het terrein van Jeugd, WMO en Participatiewet zijn op basis van wetgeving en gemeentelijk beleid de primaire processen ingericht zodat de burgers ondersteuning geboden kan worden.
Ter ondersteuning van deze processen speelt ICT een belangrijke rol. Even belangrijk is de informatievoorziening ten behoeve van het management en het bestuur. De afdeling interne ondersteuning faciliteert hierin en de applicatie-/informatiebeheerder levert hier een belangrijke bijdrage aan.
 

doel van de functie
Het beheren van de applicaties binnen de directie M.O. en het ondersteunen van de eindgebruikers van deze applicaties; het ontsluiten van management-informatie uit de applicaties met behulp van een management-tool.
 

functie-informatie
 
    het mede-ontwikkelen en uitleveren van managementinformatie uit de Oracle-database;
    inhoudelijk beheer van gegevens van het systeem (parameters, metagegevens);
    applicatiespecifieke ondersteuning ten behoeve van gebruikers, opstellen en onderhouden van inrichtingsdocumentatie en  werkinstructies;
    incidentenbeheer en –afhandeling;
    toezicht op correct gebruik van de applicaties
    toewijzen, muteren en beëindigen van toegangscodes voor gebruikers binnen de geldende richtlijnen;
    gebruikerswensen vertalen naar applicatiespecifieke oplossingen;
    projectmatige aanpak van implementatie nieuwe applicaties als gevolg van nieuwe danwel gewijzigde wet- en regelgeving;
    testen van systemen, updates en nieuwe functionaliteiten;
    overdragen van kennis aan gebruikers
 
 
functie-eisen
 
    ruime ervaring met Centric-applicaties met name GWS4all, Suite4Jeugdwet, Suite4Zorg
    kennis van wet- en regelgeving rond het sociale domein
    ruime ervaring met het bouwen van rapporten (Cognos 10, Report-Studio)
    ervaring met Microsoft-office-producten
    een HBO werk- en denkniveau
 
    klantgericht, resultaatgericht en flexibel in teamverband kunnen werken
    nauwkeurig en analytisch, oplossend vermogen
    pro-actieve opstelling
    goede communicatieve vaardigheden
 
 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met Centric-applicaties met name GWS4all, Suite4Jeugdwet, Suite4Zorg Niet ingeschakeld 8
Afgeronde HBO opleiding Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Kandidaat heeft recente kennis van wet- en regelgeving rond het sociale domein, dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen Niet ingeschakeld 8
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring met het bouwen van rapporten (Cognos 10, Report-Studio), dit dient duidelijk in het CV naar voren te komen. Niet ingeschakeld 8
Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV). Niet ingeschakeld 8
Kandidaat beheerst de Microsoft-office-producten Niet ingeschakeld 6
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring als applicatie-/informatiebeheerder Niet ingeschakeld 8
CV bevat minimaal 2 referenties Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht