Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Beleidsmedewerker ruimtelijke ordening, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-09 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-9-2015
Voltooiing opdracht: 1-12-2015
Optie verlenging: 2 x 1 maanden
Prijsstelling: maximaal €75
Vakgebied: Ruimtelijke ordening & Milieu
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

De functie
Als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening heb je een duidelijke afgeronde opdracht. Je ontwikkelt een visie op de inrichting van het bestaande bedrijventerrein. Vervolgens inventariseer je binnen dit bedrijventerrein de aanwezige (il)legale bedrijven. Daarna maak je een inventarisatie van bedrijven die zich binnen deze visie wel en welke bedrijven zich hier binnen niet mogen vestigen. Tot slot stel je een handhavingsplan op voor de bedrijven die zich hier niet mogen vestigen. De uitvoering daarvan wordt bij iemand anders gelegd.


Kandidaatomschrijving

De kandidaat beschikt over de volgende kennis en competenties:

-Afgeronde Hbo-opleiding op het vakgebied Ruimtelijke Ordening
-Aantoonbare ervaring met advisering binnen een gemeente;
-Aantoonbare kennis van de Algemene wet bestuursrecht;
-Kennis en/of ervaring op het terrein van het burgerlijk recht, met name verbintenissenrecht;
-Goede schriftelijk en mondelinge communicatieve vaardigheden;
-In staat om onder tijdsdruk te werken;
-Sterk analytisch vermogen;
-Resultaatgericht met behoud van de relatie;
-Praktisch, pro-actief en gericht op samenwerking:
-Politiek bestuurlijke sensitiviteit.


Tijdens de selectiegesprekken bij de gemeente worden deze competenties beoordeeld.
 
 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op maandag 13-07-2015 tussen 14.00 uur - 17.00 uur. We vragen de inschrijvende kandidaten dan ook nadrukkelijk om deze dag vrij te houden voor de eventuele gesprekken.

 
 
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Eisen
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar als beleidsmedewerker bij een gemeente.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding, vakgebied Ruimtelijke Ordening


Gevraagde documentenaanleveren na gunning

-Kopie paspoort/ID (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG

 

Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:30 %


Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Werkervaring wetgeving
Op CV aantoonbare kennis van en/of werkervaring met: handhavingsrecht, de Wet op de Ruimtelijke Ordening, Gemeentewet én de Algemene Wet Bestuursrecht.

-2 tot 3 jaar werkervaring gedurende de afgelopen 4 jaar (5 %)

-3 tot 4 jaar werkervaring gedurende de afgelopen 5 jaar (10 %)

-Meer dan 4 jaar werkervaring gedurende de afgelopen 5 jaar (15 %)

Weging:15 %

 
Werkervaring beleidsadvisering
Op CV aantoonbaar werkervaring met het ontwikkelen van ruimtelijke visies en bestemmingsplannen.
Weging:5 %


Werkervaring Beleidsveld Detailhandel
Op CV aantoonbaar werkervaring als Beleidsmedewerker bij een gemeente met het beleidsveld detailhandel
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht