Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Projectleider verkenning aansluiting Shared Service Center, 12-16 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-16 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-9-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: Geen bedrag
Vakgebied: Management
Uren: 16 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

Het project vormt een paraplu boven drie deelprojecten, namelijk Inkoop, PSA en ICT. Elk deelproject heeft een projectleider die werkt bij één van de gemeenten. Elk projectteam bestaat uit drie medewerkers (één uit elke organisatie) en werkt nauw samen met seniors uit de drie organisaties.

Als projectleider ben je de linking pin tussen de drie deelprojecten en verantwoordelijk voor het opleveren van de overkoepelende business case. Daarnaast neem je de algemene bedrijfsvoering vraagstukken voor je rekening. Als projectleider houd je de stuurgroep tweewekelijks op de hoogte van ontwikkelingen en knelpunten.

De duur van dit project is vier maanden. Je bent verantwoordelijk voor:
--Het aansturen van de drie deelprojectleiders;
- Het schrijven van de business case op basis waarvan vijf besturen een besluit kunnen nemen over toetreding;
- Het realiseren van projectresultaten;
- De verbinding leggen tussen de drie organisaties.

Zie bijgevoegd projectplan voor meer informatie over het project. 


Kandidaatomschrijving
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, resultaatgerichte verbinder met een bedrijfseconomische achtergrond. Je hebt ruime leidinggevende ervaring binnen trajecten van in- en outsourcing. Je bent een daadkrachtige leider met een stimulerende en coachende managementstijl. In het bijzonder zoeken we iemand die de financiële onderbouwing van samenwerking goed kan doorgronden en onderbouwen en ervaring heeft met soortgelijke businesscases. Naast kennis van bedrijfsvoering heb je een goed ontwikkelde bestuurlijke antenne. Je bent je bewust van verschillende belangen en weet deze onderling te verbinden. Op alle niveaus in de organisaties ben jij een geschikte gesprekspartner.


Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 31 of 32. 

Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Talentenregio. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.
Toelichting op rooster
De opdracht is voor 12 tot 16 uur per week. Flexibiliteit is vereist.
 

 
Eisen
 
Werkervaring in- en outsourcingstrajecten.
Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 8 jaar met het leiden van in- en outsourcingstrajecten binnen de bedrijfsvoering.
Referentie vereist


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
 

Gevraagde documenten aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)

-VOG (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 35 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %

 
Werkervaring financiele vraagstukken
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar in de functie van projectleider met financiële vraagstukken.
Weging:15 %

 
Werkervaring overheid
Op CV aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een overheidsorganisatie.
Weging:10 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht