Vorige Volgende Terug naar overzicht
|
|
Referentienummer REQ13031 |
|
Opdracht
Helpdeskmedewerker, 36 u/w |
|
Sluitingsdatum 2015-07-02 10:00 |
|
Status gesloten |
|
Vakgebied ICT (zakelijke automatisering) |
|
Provincie Utrecht |
|
Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-7-2015 |
Einddatum |
15-10-2015 |
Optie tot verlenging |
Ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraagreden opmerkingen |
Het betreft hier een deta-vast constructie waarbij de kandidaat na 3 maanden kosteloos wordt overgenomen |
Wij zijn op zoek naar een medewerker IT-Support. Je staat medewerkers van het UMC Utrecht met raad en daad terzijde bij ICT-ondersteuningsvragen. Het betreft een dynamische en veelzijdige functie, waarbij je werkzaamheden verricht in het gehele ziekenhuis. |
Wij vragen een medewerker IT-Support die flexibel en klantgericht is en het is je drive om gebruikers te woord te staan en te ondersteunen en adviseren.
Afdelingsinformatie:
Er werken circa 20 personen voor het team IT-Support. Het team maakt deel uit van de afdeling Support en Beheer. Behalve werkplekondersteuning, verzorgt het team ook helpdeskondersteuning. De afdeling is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers aangaande ICT-problemen en wordt er meegewerkt aan het uitdenken en uitvoeren van oplossingen voor complexe hardware- en softwarestoringen.
Functiegegevens:
Als medewerker IT-Support neem je meldingen van gebruikers aan en bied je ondersteuning op hun werkplek of van afstand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers voor hardware- en softwareproblemen. Ook registreer je de afhandeling van de meldingen in het helpdeskregistratiesysteem TOPdesk.
Doelgroeppersoon:
Je bent een enthousiaste IT’er die prima in staat is ondersteuning te bieden aan centraal ondersteunde werkplekken. Verder ben je goed op de hoogte van de gangbare operating systems (Microsoft, kantoorautomatisering, mail, internet en netwerken). Je hebt minimaal een diploma op MBO-niveau en bent tevens ITIL Foundation gecertificeerd. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast beschik over minimaal 2 jaar ervaring op een Helpdesk / in een Helpdeskfunctie.
Werktijden ingedeeld volgens rooster:
-Vroeg: 07:45-16:15
-Laat: 09:00-17:30
|
|
|
Type opdrachtgever Zorginstelling |
|
Vorige Volgende Terug naar overzicht
|