Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ13031
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-02 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 15-7-2015
Einddatum 15-10-2015
Optie tot verlenging Ja
36
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraagreden opmerkingen Het betreft hier een deta-vast constructie waarbij de kandidaat na 3 maanden kosteloos wordt overgenomen 

 

 

Wij zijn op zoek naar een medewerker IT-Support. Je staat medewerkers van het UMC Utrecht met raad en daad terzijde bij ICT-ondersteuningsvragen. Het betreft een dynamische en veelzijdige functie, waarbij je werkzaamheden verricht in het gehele ziekenhuis.
Wij vragen een medewerker IT-Support die flexibel en klantgericht is en het is je drive om gebruikers te woord te staan en te ondersteunen en adviseren. 

Afdelingsinformatie:
Er werken circa 20 personen voor het team IT-Support. Het team maakt deel uit van de afdeling Support en Beheer. Behalve werkplekondersteuning, verzorgt het team ook helpdeskondersteuning. De afdeling is het eerste aanspreekpunt voor gebruikers aangaande ICT-problemen en wordt er meegewerkt aan het uitdenken en uitvoeren van oplossingen voor complexe hardware- en softwarestoringen.


Functiegegevens:
Als medewerker IT-Support neem je meldingen van gebruikers aan en bied je ondersteuning op hun werkplek of van afstand. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers voor hardware- en softwareproblemen. Ook registreer je de afhandeling van de meldingen in het helpdeskregistratiesysteem TOPdesk.


Doelgroeppersoon:
Je bent een enthousiaste IT’er die prima in staat is ondersteuning te bieden aan centraal ondersteunde werkplekken. Verder ben je goed op de hoogte van de gangbare operating systems (Microsoft, kantoorautomatisering, mail, internet en netwerken).
Je hebt minimaal een diploma op MBO-niveau en bent tevens ITIL Foundation gecertificeerd. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast beschik over minimaal 2 jaar ervaring op een Helpdesk / in een Helpdeskfunctie.

Werktijden ingedeeld volgens rooster:

-Vroeg: 07:45-16:15

-Laat: 09:00-17:30

 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Beschikt over minimaal twee jaar Helpdeskervaring. (bij voorkeur bij een grote organisatie) Niet ingeschakeld 10
Minimaal afgeronde MBO-opleiding en ITIL Foundation Ingeschakeld  
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Afstand woon/werkverkeer is maximaal 30 km. De woonplaats dient in het cv genoemd te worden. Niet ingeschakeld 10
Kandidaat beschikt over kennis van TOPdesk of een lijkende registratietool Niet ingeschakeld 10
Onsite ervaring is een pré Niet ingeschakeld 7
Beschikt over ervaring bij een (Academisch) Ziekenhuis of andere zorginstelling Niet ingeschakeld 7
Inhuur o.b.v. deta-vast voor 3 maanden, waarna de kans bestaat om in dienst te treden tegen de geldende voorwaarden van de Zorg CAO,met een min.salaris van € 2626,- en een max.salaris van €2900,- bruto (o.b.v. 36 uur/week, schaal 7) Ingeschakeld  
De kandidaat is door de leverancier op de hoogte gesteld dat hij/zij in dienst treed  Ingeschakeld  
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht