Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
REQ13060
 
Opdracht
Coordinator Serviceburo, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-13 18:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering), Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 27-7-2015
Einddatum 31-12-2015
Optie tot verlenging Ja
32
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

 

Vorig jaar is men gestart met het ServiceburO. Een cluster binnen de dienst die zich vooral bezighoud met het vragen innemen van klanten, op een ordentelijke wijze registreren en uitzetten naar de backoffice. Wanneer producten zijn afgerond is het ServiceburO verantwoordelijk voor het laten uitgaan van deze producten en te archiveren. Het ServiceburO is in opbouw. Daartoe heeft het managementteam van de dienst het ontwikkeldocument ServiceburO vastgesteld. Het ServiceburO moet zich gaan ontwikkelen naar een professioneel KCC.
 

De beoogde kandidaat:
Gedragskenmerken:
 
    Betrokken
    Betrouwbaar
    Kostenbewust
    Organisatiesensitiviteit
    Overtuigingskracht
    Ondernemerschap
    Onderhandelingsvaardigheden
 
 
Persoonskenmerken:
 
    Dienstverlenend
    Resultaatgericht
    Initiatiefrijk
    Accuraat
    Probleemoplossend vermogen
    Conceptueel vermogen
    Communicatief
    Integer
    Praktisch ingesteld

 
Vaardigheden:
 
    Goede communicatieve en sociale vaardigheden
    Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
    Goede computervaardigheden (ICT-geletterd)
 
 
Pre:
 
    Ervaring met inrichting zaakgericht werken
    Daadkrachtig handelen naar medewerkers en management
    Goede gesprekspartner naar de afdeling ICT
    Soft waar kan en hard waar nodig
    Politieke sensitiviteit
 
 

Aanvraag selectiecriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Aantoonbare ervaring met project- en procesmanagement. Niet ingeschakeld 8
Minimaal afgeronde HBO/ universitaire opleiding op het gebied van informatievoorziening. Niet ingeschakeld 8
Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa incl reiskstn woon-werk en fee kstn) Ingeschakeld  
Aantoonbare ervaring met het inrichten van beheer van informatiesystemen. Niet ingeschakeld 6
Kennis van applicatiestructuur, documentmanagement, datawarehousing, workflowmanagement, datakwaliteit, methode voor inrichting van informatiemanagement. Niet ingeschakeld 4
Minimaal 3 jaar leidinggevende ervaring. Dit dient duidelijk in het cv naar voren te komen. Niet ingeschakeld 10
   

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht