Het team Veiligheid,Toezicht en Ondersteuning (VTO)
Het team bestaat uit ca. 23 fte en houdt zich o.a. bezig met een breed spectrum van bestuursrechtelijke uitvoeringszaken, verzorgt het applicatiebeheer voor primaire bedrijfsprocessen binnen de afdeling, zorgt voor het tot stand komen van het uitvoeringsbeleid en de implementatie daarvan, voert de regie op integrale handhaving en geeft de afdeling brede juridische ondersteuning. Wij werken nauw samen met burgers, ondernemers en instellingen. Service- en resultaatgericht werken vinden wij belangrijk, net als betrokkenheid en aanspreekbaarheid. Binnen het veld Drank & Horeca en Evenementen is een vacature ontstaan.
Wij bieden je:
Een afwisselende baan in een uitdagende organisatie. Het team maakt een ontwikkeling door. De functie wordt opengesteld voor 32-36 uur per week voor een periode van 6 maanden. Salaris volgens functieschaal 9.
Functieomschrijving
-Je voert de regie bij de uitvoering van het beleid rondom Drank & Horeca (D&H) en Evenementen en op het proces van aanvraag tot vergunning verlening op het gebied van APV en evenementen in het bijzonder, D&H, Wet op de Kansspelen, Winkeltijdenwet etc. Je fungeert binnen het veld als vraagbaak voor het team, het management en het bestuur.
-Je neemt de complexere zaken voor je rekening.
-Je bent voor onze interne/externe partners (o.a. Politie, hulpdiensten, CML etc.) het aanspreekpunt. Je vervult een coachende rol richting onze vergunningverleners en stimuleert de vakinhoudelijke afstemming en ontwikkeling.
-Bij horeca-acties coördineer en organiseer je de inzet van de BOA’s voor de D&H. In het kader van de Wet Bibob word je aangewezen om gericht onderzoek te doen naar mogelijke verdachte omstandigheden en adviseert het bestuur over de uitkomsten daarvan.
-Samen met de ECL (onze front-Office) kom je met de organisator van een evenement tot een noodzakelijke verfijning van de aanvraag. Met o.a. adviseurs van brandweer, politie, de GHOR en interne disciplines stem je regelmatig af over risico’s en randvoorwaarden in een integraal overleg. Je bent voorzitter van dit overleg.
Je hebt gevoel voor de gemeentelijke belangen en externe belangen en weet daarin een juiste afweging te maken.
-Je genereert management- en bestuurlijke informatie en rapportages omtrent de voortgang en denkt actief mee over ontwikkelingen binnen het team.
Functie-eisen
-HBO opleiding;
-Minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
-Kennis van en ervaring met het vakgebied. Kennis van de Wet Bibob is een pré;
-Gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
-Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
-Service- en resultaatgericht;
-Pro-actief, flexibel, loyaal en om kunnen gaan met tegengestelde belangen;
-Zowel kritisch als analytisch en in staat zijn een goede risicoafweging te maken;
-Samenwerken en netwerken is een kernkwaliteit.
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 30 en 31.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Flevoland. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar als Adviseur of Regisseur Veiligheid bij een overheidsorganisatie.
Referentie vereist
-VAR-verklaring (indien ZZP-er)
-Kopie ID-bewijs (indien ZZP-er)
-VOG
Weging prijsdeel: 20 %
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %
Op CV aantoonbaar werkervaring met en/of kennis van de Wet Bibob
Weging:15 %
Op CV aantoonbaar werkervaring met en/of kennis van de Drank- en Horeca wet én de Evenementen wet.
Weging:15 %