Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Inkomensconsulent, 18 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-08-12 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 31-8-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: maximaal €55
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 18 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst     

 

 

Kandidaatomschrijving
De inkomensconsulent
- heeft tenminste een MBO diploma aangevuld met ruime en parate kennis van sociale wet- en regelgeving, vooral de Participatiewet.
- kan deze kennis adequaat, en met juridisch inzicht, toepassen.
- heeft twee jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente.
 
 
Competenties
De inkomensconsulent beschikt over de onderstaande competenties:
- Verantwoordelijkheid
Komt gemaakte afspraken na en accepteert de gevolgen die voorvloeien uit het eigen handelen.
- Oordeelsvorming
Weegt gegevens en mogelijke handelwijzen in het licht van relevante criteria tegen elkaar af om tot realistische beoordelingen te komen.
- Klantgerichtheid
Weet wensen of behoeften van klanten of gebruikers te onderzoeken en hiernaar te handelen. Speelt in op de doelstellingen van doelgroepen en opdrachtgevers voor de langere termijn.
- Kwaliteitsgerichtheid
Is zich ervan bewust dat het te leveren product moet voldoen aan gestelde eisen, normen en prioriteiten en handelt hiernaar. Legt verantwoording af voor het gerealiseerde kwaliteitsniveau. Streeft naar continue kwaliteitsverbetering.
- Nauwkeurigheid
Verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse.

Je kunt rekenen op een interessante baan vol uitdagingen bij een organisatie die volop in ontwikkeling is, binnen een team waar oog is voor persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden en wensen. Afhankelijk van de kennis en ervaring die je inbrengt wordt de functie ingedeeld in (functieschaal 8, bij een volledig dienstverband. Aantal uren per week, in overleg, nader te bepalen. 

 
Gespreksplanning
Uit de top 10 van kandidaten wordt door de gemeente bepaald welke kandidaten uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats in week 34 of 35. De kandidaat moet op 1 september 2015 kunnen starten.

Deze opdracht wordt tevens binnen het gemeentelijke netwerk uitgezet, waarbij interne kandidaten voorrang hebben.

Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Flevoland. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen. 
Toelichting op rooster
Aantal uren in overleg maar tenminste 18 uur per week. De bedoeling is om bij gebleken geschiktheid en ongewijzigde organisatie-omstandigheden, na een nader af te spreken periode, de kandidaat kosteloos over te nemen en een vaste aanstelling aan te bieden in dienst van gemeente Noordoostpolder.
 
 
 
 
 
Eisen
 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.


Kennis
Op CV aantoonbare werkervaring en/ of kennis van de Participatiewet.
Referentie vereist


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar als inkomensconsulent bij een gemeente.
Referentie vereist


Gevraagde documenten aanleveren na gunning

-Kopie ID/ Paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)


Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel: 20 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:50 %

 
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening.
Weging:10 %

 
Systeemkennis
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring opgedaan in de laatste 5 jaar met GWS4all.
Weging:20 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht