Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Klantcontactcentrum, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2015-07-24 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 3-8-2015
Voltooiing opdracht: 31-12-2015
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: maximaal €35
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 24 per week
Aantal FTE: 0,67
Type: 2B dienst     


Opdrachtomschrijving

 
Als gevolg van ons mobiliteitsprogramma is er binnen het klantcontactcentrum tijdelijk ruimte voor een medewerker Klantcontactcentrum voor 24 uur per week vanaf 1 augustus 2015 tot en met 31 december 2015.


Takenpakket:
- Je verzorgt geduldig en attent het eerste contact met klanten aan de telefoon
- Je verstrekt informatie en advies over diensten en producten van de gemeente en andere overheden
- Je handelt klantvragen zelfstandig, snel en correct af, waar nodig vraag je door tot je de vraag achter de vraag kent
- Je doel is 80% van de vragen bij het eerste contact af te handelen
- Je registreert klantgegevens en klant vragen snel en correct en gebruikt  zorgvuldig het kennismanagementsysteem voor het beantwoorden van de vragen
- Naast telefonie ben je inzetbaar voor de balie, receptie, mail, post en administratieve taken en werk je enthousiast mee aan de verdere ontwikkeling van ons KCC.

 
Kandidaatomschrijving
Wat neem je mee aan gedrag en vaardigheden?
- Empathie: In het contact laten merken open te staan voor gevoelens, houding en motivatie. De eigen invloed op anderen begrijpen en er rekening mee houden.
- Luisteren: Belangrijke boodschappen oppikken uit de communicatie; aandacht en ruimte geven aan gesprekspartners, op reacties ingaan en waar nodig kunnen doorvragen
- Omgaan met details: Aandacht hebben voor details; langdurig effectief kunnen omgaan met detailinformatie


 
Eisen
 
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring in de afgelopen 2 jaar in een klantcontactcentrum (KCC) bij een gemeente.
Referentie vereist

Werktijden
Beschikbaar om te werken in een rooster met wisselende inzet op de dagen maandag tot en met vrijdag. Deze beschikbaarheid moet op de CV aantoonbaar gemaakt worden


Gevraagde documenten aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief

aanleveren na gunning

-Kopie ID/ paspoort (indien ZZP-er)

-VAR verklaring (indien ZZP-er)



Gunningscriteria
 
Weging prijsdeel:0 %

 
Gesprekkenronde
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:70 %

 
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde MBO opleiding niveau 4
Weging:25 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring bij een gemeente met: 1. Verwerken Post/e-mail 2. Uitvoeren administratieve taken 3. Uitvoeren baliewerkzaamheden.

-Ervaring met 1 van de 3 (1 %)

-Ervaring met 2 van de 3 (3 %)

-Ervaring met alle 3 (5 %)

Weging:5 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht