Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-8-2015 |
Einddatum |
9-10-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Anders |
Aanvraagreden opmerkingen |
Ingangsdatum zsm maar uiterlijk 1-8 |
Functie omschrijving: Klantmanager Schuldregeling
Als klantmanager schuldhulpverlening heb je een breed takenpakket. Jouw hoofdwerkzaamheden zijn het behandelen van aanvragen schuldhulpverlening voor burgers van Breda en samenwerkende gemeenten. We zijn op zoek naar ervaren klantmanagers die hebben bewezen uit te blinken in fase 2 van het schuldhulpverleningstraject. We verwachten van je dat je in een relatief korte periode een groot aantal lopende zaken op een zorgvuldige manier kunt afronden.
Functie eisen :
Je bent direct inzetbaar als klantmanager schuldhulpverlening. Je beschikt dus over een HBO-opleiding in Sociaal- Juridische of sociale richting en je hebt affiniteit, kennis en recente ervaring in de schuldhulpverlening. Daarnaast kennen Allegro en Office voor jou geen geheimen en ben je op de hoogte van gedragscodes en modules van de NVVK.
Je beschikt over de volgende competenties: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken, besluitvaardigheid, probleemanalyse, overtuigingskracht, mondelinge communicatie en initiatief. Daarnaast moet je voor indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen.
|