Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
007948
 
Opdracht
Senior medewerker Sociale Zaken, cluster Inkomen (coördinator)
 
Sluitingsdatum
2015-07-23 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
14-09-2015
13-11-2015
36
36
8
1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.

 

Resultaatgebied 1: Coördinatie

-plant en verdeelt de werkzaamheden en verzorgt de afstemming

-bewaakt, borgt en toetst voortgang, kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden

-treedt op als vraagbaak en klankbord voor de medewerkers binnen het betreffende vakgebied

-verzorgt de vakinhoudelijke ondersteuning en begeleiding van medewerkers bij de uitvoering van de werkzaamheden

-is informant bij gesprekken in het kader van de jaarlijkse gesprekscyclus

 

Resultaatgebied 2: Advisering sociale zaken

-adviseert over (beheer)aspecten op een breed en complex terrein

-signaleert, evalueert en ontwikkelt methoden, procedures en technieken

-rapporteert over de uitvoering van beleid

-adviseert en rapporteert over optimalisatie en aanpassing van beleid en uitvoeringsregels

 

Resultaatgebied 3: Proces en afstemming

-initieert en verricht onderzoek en rapporteert over uitvoeringsvraagstukken

-verzamelt en beheert data en gegevens voor beleidsuitvoering

-draagt zorg voor de afstemming van taken van betrokkenen bij het beleidsproces

-bewaakt de verschillende uitvoeringsprocessen en -procedures en draagt zorg voor de toetsing van aanvragen en verzoeken 



In het algemeen geldt voor de Senior Inkomen dat hij/zij:

-een HBO werk en denkniveau heeft;

-de rol van “primus inter pares” weet in te vullen;

-inhoudelijk zeer goed op de hoogte is van de kernprocessen van het vakgebied;

-de dagelijkse werkzaamheden van het team coördineert, prioriteiten kan stellen, mensen daarin coacht en ook aanspreekt op de uitvoering van de werkzaamheden; de manager van de afdeling informatie verstrekt op basis waarvan keuzes in tijd, activiteiten en middelen gemaakt kunnen worden; uitstekend kan organiseren, structuren, plannen en processen kan bewaken;

-voorbeeldgedrag toont;

-communicatief zeer sterk is;

 

Voor deze functie in het bijzonder zijn aanvullend nog de volgende criteria van belang:

-Heeft een duidelijke visie op en ervaring met de ontwikkelingen op het werkterrein;

-Heeft kennis van de op het werkveld geldende wet- en regelgeving;

-Heeft overzicht en kan organiseren op operationeel en tactisch niveau;

-Is gericht op samenwerking in de keten/integraal werken, zowel binnen als buiten de gemeente;

-Is bedrijfsmatig/zakelijk en resultaatgericht: beheert en bewaakt de contracten met externe aanbieders;

-Omgevingssensitief: heeft een klantgerichte en dienstverlenende instelling

-Heeft oog voor procesoptimalisatie;



Tarief
inimaal: € 60,00
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

(minimaal) een afgeronde HBO opleiding
 
Aantoonbaar minimaal 5 jaar leidinggevende ervaring binnen een gemeentelijke afdeling sociale zaken werk/inkomen


Inhoudelijke CV wensen
40 % Recente scholing op de participatiewet
30 % Sterke affiniteit met het werkveld 'inkomen'
30 % Kennis en ervaring met het systeem CSam


Planning
16-07-2015 00:00
20-07-2015 23:59
22-07-2015 23:59
23-07-2015 23:59
21-07-2015 00:00
07-08-2015 23:59
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht