In het algemeen geldt voor de Senior Inkomen dat hij/zij:
-een HBO werk en denkniveau heeft;
-de rol van “primus inter pares” weet in te vullen;
-inhoudelijk zeer goed op de hoogte is van de kernprocessen van het vakgebied;
-de dagelijkse werkzaamheden van het team coördineert, prioriteiten kan stellen, mensen daarin coacht en ook aanspreekt op de uitvoering van de werkzaamheden; de manager van de afdeling informatie verstrekt op basis waarvan keuzes in tijd, activiteiten en middelen gemaakt kunnen worden; uitstekend kan organiseren, structuren, plannen en processen kan bewaken;
-voorbeeldgedrag toont;
-communicatief zeer sterk is;
Voor deze functie in het bijzonder zijn aanvullend nog de volgende criteria van belang:
-Heeft een duidelijke visie op en ervaring met de ontwikkelingen op het werkterrein;
-Heeft kennis van de op het werkveld geldende wet- en regelgeving;
-Heeft overzicht en kan organiseren op operationeel en tactisch niveau;
-Is gericht op samenwerking in de keten/integraal werken, zowel binnen als buiten de gemeente;
-Is bedrijfsmatig/zakelijk en resultaatgericht: beheert en bewaakt de contracten met externe aanbieders;
-Omgevingssensitief: heeft een klantgerichte en dienstverlenende instelling
-Heeft oog voor procesoptimalisatie;
Tarief
inimaal: € 60,00
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 4 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.